حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتورولا اج لایت ۱۷ تیر ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

چهار روز پیش بود که در ترنجی دیدیم مشخصات موتورولا اج لایت لو رفت. امروز و با انتشار جدیدترین تیزر این شرکت مشخص شد که تاریخ معرفی موتورولا اج لایت ۱۷ تیر ۹۹ خواهد بود. این میان رده جدید می تواند برای موتورولای تحت تملک لنوو اهمیت بالایی داشته باشد.

تاریخ معرفی موتورولا اج لایت

موتورولا در تاریخ ۱۷ تیر ۹۹ رویدادی را ترتیب داده است. این شرکت هیچ سرنخی در مورد آنچه در مورد آن وجود دارد ارائه نکرده است، اما احتمالا برای ارایه Edge Lite خواهد بود زیرا اخیرا مجوز FCC را با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی 5G دریافت کرده است.

FCC جزئیات دیگری راجع به موتورولا Edge Lite فاش نکرد اما یک گزارش جداگانه ادعا کرد که این تلفن هوشمند دارای یک تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی همراه با حداکثر حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود.

تاریخ معرفی موتورولا اج لایت

تاریخ معرفی موتورولا اج لایت

موتورولا Edge Lite اندروید 10 را ارایه خواهد کرد و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۹۰ هرتز را با نسبت تصویر 21:9 خواهد داشت اما این یک نمایشگر دو لبه خمیده نخواهد بود. گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی که به یک سنسور عمق سنج ۲مگاپیکسلی پیوسته است.

در پشت موتورولا Edge Lite یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه ماژول های 16MP ، 8MP و 5MP قرار دارد اما نوع آنها در حال حاضر مشخص نیست.

موتورولا Edge Lite از طریق درگاه USB-C با شارژر ۱۸ واتی پشتیبانی می کند و از NFC و پشتیبانی دو سیم کارت بهره می برد. اگرچه ویژگی دو سیم کارت برای همه مدل ها در دسترس نخواهد بود. گفته می شود، مدل بین المللی Edge Lite یک کلید اختصاصی برای دستیار Google دارد. شایعه شده که Edge Lite با قیمت 399 یورو در اروپا عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر موتورولا اج لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خودش چی بود که لایتش چی باشه 😐

Milad7

موتورولا برند با اصالت و دوست داشتنی هستش منتهی کلا عملکردش خیلی ضعیف شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)