حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیکر متحرک واتس اپ به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان

بله، یک ویژگی دیگر از تلگرام که به واتس اپ می آید. در آپدیت آزمایشی واتس اپ می بینیم که استیکر متحرک واتس اپ به زودی ارایه می شود. البته آنطور که پیداست به کیفیت و نرم بودن انیمیشن‌های نمونه تلگرامی نیست اما به هر حال بهتر از استیکر ثابت به نظر می رسد.

استیکر متحرک واتس اپ

استیکر متحرک واتس اپ

استیکر متحرک واتس اپ

گزارش داده شده که واتس اپ استیکرهای متحرک را آماده عرضه کرده است. دقیقا مانند آپدیت قبلی، ویژگی جدید محدود به نسخه بتا است.

اولین بار توسط WABetainfo ویژگی مذکور را بر روی نسخه بتا برای اندروید (v2.20.194.7) و iOS (v2.20.70.26) گزارش کرده است. کاربران برای به دست آوردن ویژگی باید در برنامه بتا در فروشگاه های برنامه مربوطه خود ثبت نام کرده و در نسخه های ذکر شده در بالا را داشته باشند.

در مورد بروزرسانی، طبق گفته ها این ویژگی دارای سه قسمت است که برچسب های متحرک را فعال می کند. با این حال، آخرین بتا، تنها قسمت اول را فعال کرده است که کاربران می توانند برچسب های متحرک را مشاهده کنند.

از آنجا که گفته می شود این شرکت این ویژگی را در اختیار کاربران انتخابی قرار داده است، ممکن است تعداد کمی از کاربران علیرغم آخرین نسخه بتا، این ویژگی را در داخل برنامه مشاهده کنند. دو بخش دیگر شامل امکان وارد کردن استیکرهای شخص ثالث و بارگیری چند مورد از فروشگاه واتس اپ است.

در حالی که دو ویژگی دیگر ممکن است برای برطرف کردن بتا زمان لازم داشته باشند، نسخه های پایدار برای رسیدن به آنها باید مدتی صبر کنند. بعلاوه، این استیکرها به صورت ممتد نیستند. این بدان معناست که کاربرانی که آن را دریافت می کنند باید هر بار برای پخش انیمیشن روی آن ضربه بزنند.

 

گفته می شود، ارسال برچسب های متحرک به نظر می رسد نادر است و هنوز محدود به تعداد کمی از سازندگان است. از این رو، اگر در نسخه بتا هستید و یکی را دریافت کردید، خود را خوشبخت بدانید.

نظر شما چیست؟ شما طرفدار استیکر متحرک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
baran

پاک کردن واقعی پیام های حذف شده مهم تر از استیکر متحرکه🙄
هرچند اینم از تلگرام کپی کرده😂

Milad7

موافقم رد پیام های حذف شده باقی میمونه و اصلا کارآمد نیست

Milad7

هنوز خیلیییییی عقب تر از ت*ل هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)