حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه ، هک شدن آگاه تکذیب شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید

در وضعیت اقتصادی نامناسب فعلی جامعه و تلاش مردم برای حفظ ارزش پول و دارایی خود، خیلی ها به بورس روی آورده اند. اکثر کاربران برای دسترسی به معاملات بازار از سامانه های آنلاین خرید و فروش استفاده می کنند که کارگزاری ها در اختیار آنها قرار داده است. امروز که در نوع خود روز حساسی برای بازار به شمار می رود شاهد قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه هستیم. در حالی که شایعات هک شدن این کارگزاری به گوش می رسد، دقایقی پیش هک شدن آگاه تکذیب شد.

قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه

پس از اینکه از شب گذشته سایت و اپ سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از دسترس خارج شد، صبح امروز کارگزاری آگاه با ارسال پیامی به مخاطبان خود از توقف ارائه سرویس آنلاین و آفلاین خود تا اطلاع ثانوی خبر داد.

این در حالی است که در اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی به نقل از مقامات این کارگزاری منتشر شده، آمده است:

« با عرض پوزش از شما همراه همیشگی، به دلیل مشکل فنی در یکی از تجهیزات سخت افزاری کارگزاری آگاه، امکان ارائه سرویس آنلاین و آفلاین تا اطلاع ثانوی میسر نخواهد بود. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خرید عرضه اولیه را به روش های دیگر برای شما انجام دهیم.  از اینکه صبورانه ما را همراهی می کنید تا بتوانیم پاسخگوی سایر مشتریان خود برای انجام معاملات باشیم، صمیمانه سپاسگزاریم.»

قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه

قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه

از شب گذشته شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت آگاه به گوش می‌رسید که البته مدیران این کارگزاری این موضوع را تکذیب کرده و علت اختلال را به روزرسانی سامانه اعلام کرده بودند.

تکذیب هک شدن کارگزاری آگاه

تکذیب هک شدن کارگزاری آگاه

پرسش اینجاست که کاربرانی که معاملات خود را از طریق سامانه آنلاین این کارگزاری انجام می‌دادند امروز برای انجام معاملات خود چه باید بکنند؟ این در حالی است که شاید سیستم معاملات آنلاین دیگر کارگزاری بزرگ کشور یعنی کارگزاری مفید در دسترس باشد اما سفارشات با تاخیر چند ده دقیقه ای ثبت می شود که عملا ناکارآمد و در مواردی ضرر است!

آیا کسی مسوولیت ضرر هنگفت چند هزار میلیاردی کاربران را می پذیرید؟ پرسش اینجاست که پس درآمد سرشار کارگزاری ها از کارمزد معاملات کاربران به کجا می رسد که جایی برای ارتقا تجربه کاربری آنها وجود ندارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

به نظرم بورس یه سرگرمیه اخرش میبینید سرنوشتش چی میشه گرونی دلار هم یه بازیه سرمایه مردم بکشن بورس

lovenokia

من هم موافقم .
هر چی که دولت تبلیغ کند ، در پشت آن قضایایی وجود دارد .

Milad7

بورس داخل ایران حکایتیه الکی شارپی بالا میبرنش بعدش الکی قرمز میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)