حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی وان پلاس تایید شد اما نام آن هنوز نه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس موبایل های پرچمدارش را معرفی کرد اما پیش از این که مشتریان به خوبی از آن استقبال نکنند نمی خواهد گوشی میان رده جدیدش را معرفی کند. البته دیگر کم کم باید این کار را انجام دهد چون موبایل های اقتصادی اپل، گوگل و پیش از آن ها سامسونگ و دیگر برندها در بازار هستند. امشب گوشی اقتصادی وان پلاس تایید شده اما نام آن هنوز مشخص نیست. ما پیش از این نام های وان پلاس ۸ لایت، وان پلاس Z و وان پلاس Nord را برای آن شنیده ایم.

گوشی اقتصادی وان پلاس

اولین دستگاه میان رده این شرکت از سال ۲۰۱۵ که OnePlus X بود منجر به شکست شد. این بار آن ها می خواهند که در بازار میان رده ها سربلند باشند.

مدیرعامل پیت لاو تصمیم گرفت که تأیید کند “خط تولید جدید تلفن های هوشمند ارزان قیمت” در دست اقدام است. لاو هیچ چیز خاصی را درباره مشخصات، ویژگی ها، تاریخ معرفی ممکن یا ساختار قیمت گذاری واقعی Nord شایعه شده توسط OnePlus منتشر نکرد. در حقیقت OnePlus خط تولید موجود گوشی “مقرون به صرفه” را که فعلا هیچ نام رسمی ندارد، تأیید می کند.

وان پلاس Nord

وان پلاس Nord

گفته می شود که این تلفن خاص هرگز به طور رسمی به آمریکای شمالی نخواهد آمد. درعوض، ممکن است در “آینده نزدیک” منتظر دستگاه “مقرون به صرفه” دیگری باشید.

با توجه به صحبت های مبهم مدیرعامل، گمانه زنی های برای قیمت جایی بین 300 تا 400 دلار را نشانه می گیرند. وان پلاس در نظر دارد “تجربه برتر و پرچمدار” را که انتظار دارید از محصولات رده بالا این شرکت باشد به این گوشی جدید ارزان قیمت منتقل کند، که ممکن است از پردازنده اسنپدراگون 765 با پشتیبانی داخلی 5G قدرت بگیرد.

همچنین شاید از چهار دوربین عقب، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و یک صفحه نمایش OLED صاف 6.4 اینچی با یک سوراخ مرسوم و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره ببرد.

نظر شما چیست؟ منتظر دستپخت میان رده وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

همینم تو ایران 7 – 8 تومن قیمت میخوره

Milad7

با این رویه دلار ، 10 تومن قیمتشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)