حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل اپل tvOS جدید اپل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل نسخه جدیدی از ویژگی های جدید را برای سیستم عامل اپل tvOS خود معرفی کرده است، و پشتیبانی بیشتری را برای لوازم جانبی HomeKit اپل، حالت تصویربرداری جدید و کنترلرهای Elite 2 و Adaptive Xbox One مایکروسافت ارائه می دهد.

سیستم عامل اپل tvOS

سیستم عامل اپل tvOS همچنین امکان کنترل مستقیم لوازم جانبی HomeKit را از طریق UI جدید Control Center، که به نظر می رسد چیزی شبیه به منوی موجود در iOS و iPadOS را ارایه می دهد. به عنوان بخشی از این رابط کاربری جدید، اپل همچنین پشتیبانی از چندرسانه ای را برای اپل تی وی ارائه می دهد، اگرچه این شرکت فقط گفته است که از این به بعد برای از سرگیری گیم پلی بازی های Apple Arcade استفاده می شود.

به روزرسانی های کوچکتر نیز وجود دارد، مانند اشتراک گذاری بهتر صدا با هدفون های AirPod و پشتیبانی از پخش ویدیوی حداکثر 4K از برنامه Photos در دستگاه های iOS.

سیستم عامل tvOS

سیستم عامل tvOS

بسیاری از پیشرفت های Home و HomeKit محدود به Apple TV نیستند. به رسمیت شناختن چهره به دوربین های امنیتی HomeKit سازگار اضافه می شود و Home مخاطبی را که از طریق بلندگو مرتبط HomePod شناخته می شود، اعلام می کند.

اکنون برنامه Home از چراغ های هوشمند با گزینه های مختلف درجه حرارت رنگ پشتیبانی می کند و می تواند آنها را تنظیم کند تا در طول روز با نور محیط مطابقت داشته باشد. همچنین گزینه های جدید مرکز کنترل وجود دارد که به جای این که کاربران را مجبور به باز منو کنند، فعال کردن دستگاه های خاص به طور مستقیم از مرکز کنترل آسانتر است.

HomePod – که با tvOS اجرا می شود – یک بروزرسانی مهم را نیز بدست می آورد: پشتیبانی از خدمات موسیقی شخص ثالث ، اگرچه اپل گفته نشده است که کدام سرویس ها آن را دریافت می کنند.

نظر شما درباره نسخه جدید سیستم عامل tvOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)