حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC20 از وب سایت اپل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اگر از کاربران اپل یا به هر حال دوستدار دنیای فناوری هستید می دانید که امشب ما در ترنجی وبلاگ نویسی زنده کنفرانس WWDC 2020 اپل را داریم. اگر شما می خواهید این مراسم را خودتان به صورت آنلاین ببینید، پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC20 از وب سایت اپل انجام می شود. چون این پخش در وب سایت اپل به صورت مستقیم هست (عموما اینطور بوده) و از یوتیوب استفاده نمی شود، خوشبختانه نیازی به فیلترشکن ندارید!

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC20

برای تماشای پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل کار زیادی نیاز انجام بدهید. کلیک کردن روی لینک زیر برای انتقال به وب سایت اپل تنها کاری است که نیاز دارید. البته به یاد داشته باشید که مراسم ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه ۲ تیر ۹۹) آغاز می شود.

** تماشای پخش زنده کنفرانس WWDC20 اپل **

البته شما می توانید از این لینک نرم افزار توسعه دهندگان اپل را هم دانلود کنید.

 ** دانلود نرم افزار توسعه دهندگان اپل **

دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) امسال کاملا مجازی خواهد بود، اما این بدان معنی نیست که چیزهای واقعا جالب وجود نخواهد داشت. سخنرانی اصلی از ساعت ۲۱ امشب دوشنبه ۲ تیر ۹۹ آغاز می شود.

شایعات زیادی پیرامون آنچه انتظار می رود وجود دارد. در حالی که احتمالا تمرکز اصلی روی iOS 14 خواهد بود، صحبت زیادی در مورد این احتمال وجود دارد که اپل قصد دارد تغییراتی را از پردازنده های اینتل به تراشه های مبتنی بر ARM خود اعلام کند. سایر انتظارات عبارتند از iMac جدید، Apple TV، و یا اپل واچ ، همچنین به روزرسانی های tvOS و macOS دور از انتظار نیست.

اما خارج از آنچه قرار است اعلام شود، یکی از موارد بسیار جالب در مورد WWDC امسال این است که، از آنجا که کاملاً آنلاین است، هر کسی می تواند نه تنها در نطق اصلی، بلکه در جلسات مهندسی و انجمن های توسعه دهنده نیز در آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرا ممکنه اسم سیستم عامل اپل تغییر بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)