حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش تبلیغات در نرم افزار Samsung Music و One UI 2.1 روی گلکسی اس ۱۰ پلاس

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، سامسونگ

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است چرا که خبر از تبلیغات در برنامه های پیش فرض می رسد. پیش از این سامسونگ در نرم افزار S Health بنرهای تبلیغاتی نمایش داده بود اما برای محصولات پایش سلامتی خودش مانند ساعت های هوشمند شارژر وایرلس برای آن ها. امشب و به گزارش یکی از کاربران ترنجی شاهد نمایش تبلیغات در نرم افزار Samsung Music و One UI 2.1 روی گلکسی اس ۱۰ پلاس هستیم. اتفاقی که خیلی عجیب است چون حتی در شایعه نمایش تبلیغات در One UI 2.5، دستگاه های هدف را خانواده گلکسی A و گلکسی M عنوان شده بود اما اینجا شاهد نمایش تبلیغات روی یک گوشی بالارده پرچمدار هستیم.

نمایش تبلیغات در نرم افزار Samsung Music و One UI 2.1

امشب یکی از کاربران ما یک اسکرین شات ار نرم افزار Samsung Music ارسال کرد که در آن شاهد نمایش تبلیغات هستیم. این تبلیغات در یک کادر مستطیلی وسط صفحه نمایش داده می شود.

پایین کادر تبلیغات گزینه ای برای عدم نمایش تبلیغات به مدت ۷ روز وجود دارد. این خوب است اما نمایش تبلیغات آن هم در نرم افزار پرکاربردی مانند Music اصلا خوشایند نیست.

نمایش تبلیغات در نرم افزار Samsung Music و One UI 2.1

نمایش تبلیغات در نرم افزار Samsung Music و One UI 2.1

طبق معمول برای کسب اطلاعات بیشتر از او درباره نسخه نرم افزار Music و نسخه رابط کاربری سامسونگ سوال پرسیدیم، خب البته مدل دستگاه که به دلیل فضای خالی گوشه بالا سمت راست مشخص می شود که گلکسی اس ۱۰ پلاس است.

با ارسال اسکرین شات های بعدی می بینیم که نسخه نرم افزار Samsung Music عبارت است از: 16.2.22.20

برای نسخه رابط کاربری هم ایشان جدیدترین آپدیت را دیروز دریافت کرده اند و شاهد اجرای One UI 2.1 روی گلکسی اس ۱۰ پلاس هستیم:

در ابتدا ما تصور کردیم که شاید این کادر تبلیغاتی به نحوی با سازگاری نرم افزار Samsung Music با Spotify باشد. این موضوع را با دوست خود در میان گذاشتیم و او گفت که اصلا اکانت Spotify ندارد و متصل به نرم افزار هم نیست.

من روی گلکسی نوت ۱۰ لایت که همین نسخه رابط کاربری سامسونگ (One UI 2.1) و همین نسخه نرم افزار Samsung Music تلاش کردم که موضوع را متوجه شوم. برای من تبلیغاتی نمایش داده نشد، همچنین پس از اتصال اکانت اسپاتیفای به آن هم شاهد نمایش تبلیغات نبودیم.

به نظر می رسد که شاید سامسونگ به صورت محدود و برای کاربران مختلف در حال تست این ویژگی است. همچنان می گوییم که این که شاهد نمایش تبلیغات در نرم افزار محبوبی مانند Music آن هم روی یک گوشی پرچمدار رده بالا هستیم واقعا ناراحت کننده است.

نظر شما چیست؟ شما رابط کاربری One UI 2.1 دارید؟ اگر آخرین نسخه نرم افزار Smasung Music (در این مورد نسخه 16.2.22.20) را دارید لطفا تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید. مثل همیشه می توانید از طریق اکانت تلگرام @toranjiadmin با ما در تماس باشید.

آپدیت شد:

پس از انتشار آن مطلب یکی دیگر از کاربران ما درباره نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0 و گلکسی A50s خبر داد. این می تواند جالب توجه باشد چرا که این نمایش تبلیغ نه به نسخه رابط کاربری و نه دستگاه ارتباطی نداشته است!

نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0

نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0

نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0

همانطور که در اسکرین شات بالا ارسالی از یکی از کاربران ترنجی می بینید، شاهد نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0 هستیم. همانطور که می بینید همان تبلیغاتی که دیروز گفتیم نمایش داده می شود. اینجا هم تیک عدم نمایش تبلیغات برای هفت روز آتی وجود دارد.

دستگاه ایشان گلکسی A50s است که با رابط کاربری One UI 2.0 و اندروید ۱۰ در حال اجراست.

نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0

نمایش تبلیغات در Samsung Music این بار در One UI 2.0

به این ترتیب مشخص می شود که این نمایش تبلیغات صرفا ارتباطی به نسخه رابط کاربری یا نوع دستگاه ندارد. احتمالا سامسونگ در حال تست آزمایشی این ویژگی است.

اگر توجه داشته باشید هر دو کاربر با VPN به اینترنت متصل بوده اند و شاید اگر برای شما نمایش داده نمی شود، به این دلیل باشد.

آپدیت شد (۲):

یک کاربر دیگر درباره نمایش تبلیغات در Samsung Music با رابط کاربری One UI 2.0 روی گلکسی اس ۹ پلاس برای ما اسکرین شات ارسال کردند:

آپدیت شد (۳):

یکی دیگر از کاربران ترنجی با ارسال یک ویدیو از نمایش تبلیغات در Samsung Music خود روی گلکسی A50 با One UI 2.0 خبر داد:

 

 

 

شما کاربر سامسونگ هستید؟ در نرم افزار Samsung Music تبلیغات می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

در این لحظه به شکل رسمی خبر ناک اوت شد دکتر ناظر رو اعلام میکنیم
باشد تا یاد و خاطره شون بعد این خبر مثل باقی شهیدان زنده باشه😂

بنده نسخه جدیدو دارم و اخرین اپدیت امنیتی رو اما با اینکه صبح تا شب توی بک گراند برنامه موزیک بازه هیچ تبلیغی نمایش داده نشده

برای منم همیشه در حال پخش موزیکه و تا حالا هیچ تبلیغی هم ندیدم
کلا بعد از موزیک پلیر Walkman سونی که عاشقش بودم، Samsung music هم عالیه

Dr.Nazer

من تبلیغی نمیبینم
همش کار دژمنه
ممنون
بای

Amir galaxy

تو اس ۱۰ داری🥱
اصلا هم اشتباه نشد
بای

Dr.Nazer

خودکشی

pooria

قتل ناموسی

Mahdi

چقدر بد شاید واسه سری اس به پایین باشه و سری نوت تبلیغات نداشته باشه🙂

Dr.Nazer

نوشته روی اس ۱۰ پلاس، نمیبینی؟😐😂

Amir galaxy

روی اس ۱۰ ناظر نیومده پس روی اس ۱۰ پلاس هم نیومده
من چی میگم؟!
بای

Mahdi

خب چه فرقی داره اینجا نوشته اس۱۰پلاس پس مدلای دیگه اس هم دارن ولی هنوز فراگیر نشده و قبلا هم شنیدیم روی a و m هم میاد ولی هنوز خبر سری نوت نیست

Finch

Photoshop#

Dr.Nazer

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

m.b

سامی عزیزم قرار بود فقط میانرده باشه هاااا!

alone wolf

دزد

Amir galaxy

فقط مونده برای کسب درآمد بیشتر شماره کارت بده بگه پول بریزین

Aminandroid1234

خوب کاری میکنی سامسونگ

بلخره باید از یه طریقی پول دربیاری

HasanHoseinPoor

خاک تو سرت سامسونگ

Milad7

پسرفت که میگن همینه =))

Milad7

سامسونگ جدیدا ضعیف شده و در حال عقب گرد هست!

MohammadFarhaadi

قیمتا رو که پایین نیاورده چرا تبلیغات رو آورده به one ui?مگه قرار مبود برای رقابت قیمتا رو پایین بیاره؟!مسیر شرکتای چینی رو میخواد بره فقط اینکه اونا قیمتاشون هنوز پایینه تبلیغات رو هم برداشتن سامسونگ فقط قسمت تبلیغاتش رو ازشون کپی کرده!!!نمیدونم چرا شرکتهای بزرگ همیشه به یه جایی که میرسن اشتباهان مرگبار رو انجام میدن.چیزایی که کاملا از آمار میتونن بفهمن اینقدر طمع میکنن و پافشاری میکنن تا ورشکست میشن و محو میشن.مثل بلکبری نوکیا موتورلا و… فقط برام جالبه اپل هنوز پاش رو کج نگذاشته!!!

Dr.Nazer

استاد جان تبلیغ روی اپ سامسونگ میوزیک تبلیغ روی رابط‌کاربری وان‌یوآی حساب نمیشه، چون سامسونگ میوزیک طبق چیزی که میدونم مثل اپ‌های ستینگ، فون، مسیجینگ و … اپ سیستمی نیست و نصبش اختیاریه، و گوشی‌های سامسونگ رو هم که خریداری میکنی به صورت پیش‌فرض سامسونگ میوزیک روش نصب نشده و البته اپ سامسونگ میوزیک قابل نصب بر روی دیوایس‌های غیر سامسونگی هم هست…
پس نمیشه تبلیغ در این اپ رو تبلیغ در وان‌یوآی به حساب اورد، حالا هم فعلاً باید صبر کرد و دید این تبلیغات تا کجا پیشروی میکنن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)