حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ایسوس

دیروز در ترنجی خواندیم که ایسوس Zenfone 7 با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت. پیش از آن اما گفته شده بود که گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۳ پاییز ۹۹ از راه می رسد. امروز اما با لو رفتن یک رندر و تصویر واقعی می توانید گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 را ببینید. طراحی دستگاه مشابه نسل قبل است اما ویژگی های جدید در همان قالب به آن اضافه شده است.

ایسوس ROG Phone 3

همانطور که در رندر بالا می بینید، طراحی کلی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۳ تفاوت زیادی با نسب قبلی را نشان نمی دهد. به شکل مشخص این شرکت هنوز به حاشیه های یک‌سره و بلندگوی استریو پایبند است و عملکرد را به زیبایی (یا به عبارت بهتر، به ترندی بودن) ترجیح داده است.

البته رندر بالا با تصویر پایین تفاوت هایی در بخش دوربین دارند. من فکر می کنم که در تصویر زیر می توان دوربین سه گانه را متصور شد اما در رندر بالا تصویر دوربین دوگانه با طراحی فلش متفاوت دیده می شود. به هر صورت این شایعه ای است که منتشر شده و کمی باید با شک و تردید به آن نگریست.

طراحی کلی دستگاه برای قاب پشتی همچنان شیشه ای است و این می تواند به آن ها کمک کند که طراحی متفاوت تر و خاص تری داشته باشند.

ایسوس ROG Phone 3

ایسوس ROG Phone 3

در بخش سخت افزار پیش از این شایعه شده بود که شاهد تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهیم بود. این تراشه هنوز معرفی نشده و در ارایه‌اش شک و تردید وجود دارد. چند روز پیش اما شایعه ای می گفت که در گلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ جدید ایسوس راگ فون ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

بحث طراحی شد ، یه یادی هم کنیم از بلک‌شارک3 پرو که فکر کنم زیباترین گوشی گیمینگ بوده تا الان ( نظر شخصی )
مخصوصا این رنگش 👇

http://8upload.ir/uploads/f896709096.jpg

MohammadFarhaadi

چه زیباست واقعا.خلاصه و مفید و قدرتمند!

Mahdi

دیدم ممنون

bh974

قیافش خیلی خشنه 😍

alone wolf

😚😘😙

Milad7

خیلی خفنه!!!

Milad7

بیشتر عاشق اسپیکرهای عالی راگ فون هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)