حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED شفاف ال جی در نمایشگاه InfoComm دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

ال جی الکترونیکس به تازگی در نمایشگاه InfoComm 2020 فناوری های جدیدی را به نمایش گذاشته است. در این کنفرانس که اواسط هفته گذشته برگزار شد، غول فناوری کره جنوبی از صفحه نمایش جدید سینمایی LED و نمایشگر لمسی شفاف OLED رونمایی کرد. مشخصا نمایشگر OLED شفاف ال جی می تواند جذابتر باشد. پنلی که کاربردهای مختلفی دارد و می تواند به پیشرفت فناوری در برخی جهات بسیار کمک کند.

نمایشگر OLED شفاف ال جی

صفحه نمایش سینمایی ال جی از ماژول های LED با وضوح بالا برای نمایش فیلم در سینماها استفاده می کند. گفته می شود این فناوری صفحه نمایش فیلم یکنواخت تری را ارائه می دهد که در مقایسه با همتایان پروژکتور دیجیتال خود، کمتر مستعد تحریف می شوند. این شرکت قبلاً این نوع نمایشگر بزرگ را به یک زنجیره سینمای تایوانی با نام Showtime Cinema عرضه کرده است.

نمایشگر OLED شفاف ال جی

نمایشگر OLED شفاف ال جی

علاوه بر این، ال جی همچنین از صفحه لمسی شفاف OLED خود رونمایی کرده است که دارای ۳۸ درصد عبور (transmittance) است و استفاده های احتمالی آن در حوزه های تجاری مانند فرودگاه ها، موزه ها و حتی فروشگاه ها انجام شده است. نکته قابل توجه این است که چندین نمایشگر شفاف را می توان در کنار هم قرار داد، این فناوری که از قبل توسط فروشگاهی توسط Top Golf استفاده شده است.

افق کاربرد هر دو فناوری صفحه نمایش جدید بسیار گسترده است. حتی ممکن است در آینده شاهد تلفن های هوشمند با نمایشگرهای شفاف باشیم یا فروشگاه هایی که دارای پنجره های تعاملی هستند و موارد دیگر. این واقعیت که این نمایشگرها در حال حاضر در مناطق خاصی معرفی شده اند، نشانگر آماده بودن برای ارایه در سایر زمینه ها است.

نظر شما درباره این فناوری های جدید ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

حیف که طرفدار تی موبایل هستم 🙄

pooria

خب اون که اپراتوره مثله این میمونه بگی من طرفدار همراه اول هستمد

Mahdi

اگه بتونه واسه گوشی هم شفاف بزنه عالیه

MSK

آفرین بهش خوشم میاد از اینکه چند سال یه بار یه تکنولوژی خوب ارائه میده و هنوز تو سایز بزرگ رو دست نداره

Milad7

عجب چیزیه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)