حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Watch Revolve ساعت هوشمند ارزان این برند برای بازار جهانی خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده می بینیم که شیائومی یک ساعت هوشمند جدید برای بازار جهانی در نظر دارد. گفته می شود شیائومی Watch Revolve ساعت هوشمند ارزان این برند برای بازار جهانی خواهد بود. این ساعت اشتراکات زیادی با شیائومی Watch Color دارد.

شیائومی Watch Revolve

در پاییز ۹۸ شیائومی ساعت هوشمند Mi Watch را معرفی کرد. این دستگاه اولین ساعت هوشمند برند شیائومی است و همچنین اولین محصول این شرکت برای اجرای سیستم عامل Wear Google هم به شمار می‌آید. این دستگاه از اپل واچ با صفحه نمایش مربعی و قرار دادن دکمه چرخان از طراحی الهام گرفته شده است.

سپس چند ماه بعد در همان پاییز ۹۸ ، شیائومی از Watch Color با صفحه و مشخصات خاص رونمایی کرد که تقریباً شبیه به Amazfit GTR است. این دستگاه دارای صفحه نمایش دایره ای 1.39 اینچی 454 × 454 با پنل AMOLED است. در چین، Watch Color فقط CNY 799 یا حدود 112 دلار قیمت دارد و این یک ساعت هوشمند بسیار مقرون به صرفه است.

از نظر سنسورها دارای مانیتور ضربان قلب ، ردیاب خواب ، GPS ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، قطب نما ، فشارسنج ، ژیروسکوپ ، شتاب سنج و سنسور نور محیط می باشد. مقاومت در برابر آب آن حداکثر ۵ اتمسفر است و باتری 420 میلی آمپر ساعتی تا 14 روز دوام دارد. اما برخلاف Mi Watch ، Watch Color سیستم عامل Wear Google را اجرا نمی کند.

در آخرین نسخه برنامه Mi Watch، لیست جدیدی را برای “Mi Watch Revolve” مشاهده کردیم. با جستجوی آنلاین، ما یک ویدیوی YouTube از یوتیوبر اسپانیایی eSavants پیدا کردیم که این ساعت هوشمند جدید را آنباکس می کند. طبق گفته او، آنها ساعت هوشمند را از AliExpress با حدود 90 یورو خریداری کردند.

جالب اینجاست که دستبند می بند 4C معرفی نشده نیز در برنامه Mi Watch دیده می شود. طبق گفته های وبلاگ فناوری Xiaomishka، انتظار می رود Mi Smart Band 4C نسخه جدیدی از ردمی بند باشد که اخیراً در ماه آوریل به بازار عرضه شده است.

این چیزی است که ما تاکنون درباره Xiaomi Mi Watch Revolve و Mi Smart Band 4C می دانیم. در واقع هر دو محصول جدیدی از محصولات پوشیدنی هستند که قبلا در چین معرفی شده اند. بنابراین متأسفانه در اینجا هیچ چیز جدیدی وجود ندارد. با این حال، رقابت بیشتر همیشه استقبال می شود و ما انتظار داریم که هر دو محصول در زمان عرضه بسیار مقرون به صرفه باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر عرضه ساعت و دستبند هوشمند شیائومی در بازار جهانی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مصطفى امتیاز باتری می.نوت۱۰لایت اومد ۱۱۷ ساعت

m.b

ممنون بررسی‌شو دیشب دیدم… با این قیمتا و گندی که اخیراً به رجیستری زدن، خوابشم ببینم بزوره… 😑

Mahdi

دلار۱۸۲۰۰

m.b

خب دیگه همینا گند زد… موقع خرید mi 8 دلار 11 بود… 🤦‍♂️

Mahdi

دلار ۵ تومنی گوشی ۱۰۰۰ دلاری نهایتش ۹ تومن میشد ولی حیف

m.b

رفرش 120 هرتز و شارژر بیش از 65 وات شیائومی بار دیگه تایید شد… تکنولوژی مشابه بلک‌شارک خواهد بود اما در سطحی گسترده‌تر…
شیائومی داره به نهایت سرعت شارژ یک پورت موبایلی میرسه و بیش از این با تایپ c فعلاً امکان نداره(نهایت پتانسیل تایپ c توان 100 وات هست)…
تا اینجای کار بالای 65 (80 یا 100 یا 120) وات شارژر، 120 هرتز صفحه و 120 برابر زوم دائماً داره تکرار میشه… امروز واژه بزودی هم برای 120 هرتز بکار رفت… مشخص نیست با یک گوشی طرف هستید یا چند گوشی که این مشخصات رو دارند اما همونطور که منبع گفته، بزودی… سرعت شایعات هم انقدر بالاست که اطلاعات اصلی گوشی تا دو ماه دیگه دوام بیاره به زوره پس معرفیش باید نزدیک باشه…

Milad7

بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)