حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۱۰ و MIUI 15 نام های عجیبی از چین

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

در حالی که ما منتظر می میکس ۴ هستیم امروز نام های عجیبی از چین به گوش می رسند. شیائومی می میکس ۱۰ و MIUI 15 مواردی هستند که در آستانه ۱۰ ساله شدن برند شیائومی به صورت نیمه رسمی شنیده شده اند و احساس عجیبی درباره آن داریم!

شیائومی می میکس ۱۰

طرفداران شیائومی مشتاقانه منتظر ورود تلفن هوشمند سری بعدی Mi MIX هستند. سال گذشته در ماه سپتامبر، شرکت چینی از گوشی هوشمند مفهومی Mi MIX Alpha با نمایشگر پیچیده در بازار چین رونمایی شد.

البته این تلفن مفهومی هرگز برای خرید در دسترس نبود. بر این اساس، آخرین تلفن این خانواده که به بازار عرضه شد Mi Mix 3 5G است که در فوریه ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. شایعات در حال گمانه زنی هستند که Mi Mix 4 یا مثلا می میکس ۵ می تواند نام دستگاه بعدی Mi Mix باشد. با این حال، اطلاعات جدید نشان می دهد که گوشی آینده Mi Mix می تواند با نام Mi Mix 10 وارد بازار شود.

دو روز پیش شیائومی برای ارتقاء آگاهی در مورد امنیت داده ها، رویداد امنیتی و ارتقاء حریم خصوصی شیائومی را در چین ترتیب داد. با توجه به اهمیت داده ها و میزان تأثیر آن بر شرکت، دارایی های داده به چهار سطح محرمانه از جمله محرمانه، سطح اینترنت و سطح عمومی طبقه بندی شدند. دانش آموزان با قرار دادن نام محصولات مختلف شیائومی در چهار دسته مشاهده شدند.

MIUI 15

MIUI 15

MIUI 15

این برچسب ها که در تصویر بالا می بینید همچنین اسامی برخی محصولات ناخواسته مانند Mi Mix 10 و MIUI 15 را به همراه داشت. این شرکت چینی MIUI 12 را آوریل در چین معرفی کرد و نسخه جهانی آن یک ماه بعد اعلام شد. برچسب MIUI 15 نشان می دهد که این شرکت شاید نسخه های ۱۳ و ۱۴ را برای نسخه بعدی MIUI خود رد کند. انتظار می رود این نسخه با بهینه سازی هایی برای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارایه شود. البته من شخصا کمی این را بعید می دانم که نام نسخه بعدی MIUI 15

امسال دهمین سالگرد شیائومی است. در اوایل سال جاری میلادی، این شرکت دستگاه هایی مانند Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Youth را در چین معرفی کرد. به نظر می رسد که گوشی هوشمند سری بعدی MIX نیز با نام تجاری می میکس ۱۰ در برندینگ خود ارایه شود. در حال حاضر، هیچ مشخصات رسمی در مورد مشخصات گوشی Mi MIX 10 وجود ندارد. این می تواند اولین تلفن برند Mi با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از پنل OLED باشد.

نظر شما چیست؟ شاید می میکس ۱۰ قابل درک باشد، آن هم به دلیل همسان شدن شماره خانواده های پرچمدارش اما MIUI 15 توجیه مشخصی ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

جالبه
بقیه شرکتها که برای ده سالگی یا سری ۱۰ محصولات کار خاصی نکردن
یادمه میت ۱۰ یه جهش بزرگ بود

باید ببینیم شیاومی چکار میکنه

bh974

بچه تاریخ ریلیز miui 12 برا redmi 8 کسی میدونه؟

smartiz

July مرداد-شهریور

smartiz

July-Agust

bh974

مرسی

alone wolf

این مشخصاتش چرا این قدر سری است؟
مگه می خواد بمب هسته ای بسازه😐😐

Milad7

منتظریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)