حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار ایرپادز اپل در گوش یک کاربر چینی

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر از ذهن شما گذشته بود که منفجر شدن هندزفری های کاملا بی‌سیم کوچکی که در گوش می گذارید می تواند یک روز خبرساز باشد، قطعاً به شما شوک وارد نمی کند اگر که یک محصول اپل دچار چنین سرنوشتی شود. به هر حال این محصولات بسیار پرفروش هستند و احتمال وجود مشکل در شانس خیلی کم هم یعنی چند دستگاه مشکل دار و این طبیعی است. خبر بد اما این است که انفجار ایرپادز اپل در گوش یک کاربر چینی را شاهد هستیم. این می تواند نگرانی ویژه ای ایجاد کند چون تصورش هم دردناک و غریب است، انفجار هندزفری در گوش!

انفجار ایرپادز اپل

انفجار ایرپادز اپل

انفجار ایرپادز اپل

ما پیش از بین در مورد انفجار تلفن های هوشمند با گلکسی نوت ۷ معنی یک بحران را فهمیدیم هر چند کم نبوده اند آیفون هایی که منفجر شده باشند، اما شنیدن انفجار هدفون بسیار نادر است. گزارش گزارشی درباره Weibo می گوید که یک AirPods در 19 مه در حالی که مالک در حال تماس بود منفجر شد.

این گزارش حاکی است وقتی که یک گوشی AirPods که کاربر از آن استفاده می کرده است منفجر شد، ژنگ تنگ ۲۳ ساله در گوش راستش صدمات جزئی شاهد بود. این گزارش همچنین شامل یک گزارش پزشکی قانونی است که توسط اولین بیمارستان وابسته دانشگاه ژنگژو صادر شده است. در گزارش پزشکی، پارگی پوست دیواره قدامی کانال گوش راست پسر مشخص شده است که در اثر انفجار ایجاد شده است. وضعیت گوش بعد از دو روز درمان با داروهای ضد التهاب بهبود یافته است، اما قربانی هنوز درد و ضعف شنوایی دارد. با مراجعه مجدد به پزشک، تورم در جلوی گوش راست با بیرون آمدن خون تازه از بدن آشکار می شود. همچنین ترکیبی روی غضروف قدامی کانال گوش راست ، حدوداً 1 سانتی متر مشاهده شد و به نظر می رسید که حفره تمپان تجمع خون دارد.

با این حال از تصاویر AirPods منفجر شده، هیچ علامت مشخصی از سوزاندن وجود ندارد اما فقط یک ترک قابل توجه است.

این AirPods بدبخت از یک فروشگاه فروشنده اپل در واندا به قیمت 1،276 یوان (حدود 180 دلار) خریداری شد. اپل این واحد را برای تحقیقات بیشتر بازیابی کرده تا مشخص کند که واقعاً چه اتفاقی افتاده است. در صورتی كه محصول از نظر كيفيت مشکلی داشته باشد ، مطابق قوانين موجود جبران خواهد شد.

نظر شما چیست؟ تصورش هم دردناک است نه؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

بنجل امریکایی🔫😒

Monarch

اینا همش تو خود چین تولید میشن :/

Mahdi

اوه چقدر ناراحت کننده ؟ اون آدمه کر شده😂 اینا واسه همه پیش میاد عاشقتم اپل این فقط یه دونست و مثل نوت۷ نمیشه ولی خطرناکتره و یادمه طرفدارای اپل یه ویدیو ساخته بودن که میخواستن یه ماشین رو منفجر کنن و یه نوت۷ انداختن توش😂

Milad7

کار دشمنانه =))

lovenokia

باتری کوچکی داره وقتی در معرض گرمای خورشید و تابش قرار بگیره گرم میشه و میترکه .

Milad7

غصه نخورید 10 برابر خسارتش را میگیره!

Monarch

واقعا اگه این عکس باشه چه جوری ایرپاد هیچ علامت سوختگی نداره ؟
البته میتونیم بگیم موج انفجارش به پوست گوش که حساسه آسیب وارد کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)