حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020 را ارسال کرد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

اپل میزبان WWDC 2020 است که به صورت دیجیتال یا اصطلاحا آنلاین برگزار خواهد شد و امروز، اپل دعوت نامه مراسم را برای اعضای رسانه ارسال کرده و مهمترین نکته در اختیار رسانه ها قرار می دهد. این رویداد قرار است ۳ تیر ۹۹ برگزار شود.

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

اپل قرار است نسخه بعدی سیستم عامل‌های iOS ، macOS ، watchOS و tvOS را به همراه سایر نسخه های نرم افزاری معرفی کند. ما همچنین می شنویم که سازنده آیفون از نسخه های جدید سخت افزاری نیز مانند iMac دوباره طراحی شده با حاشیه های باریک رونمایی خواهد کرد. برنامه اصلی WWDC 2020 از ساعت 10:00 صبح آغاز می شود.

اپل به طور رسمی پشتیبانی از خرید جهانی برای برنامه های Mac و iOS را اعلام کرد. در مورد محل برگزاری، مدیران اپل علی رغم دیجیتالی بودن نطق اصلی، این رویداد را از Apple Park پخش می کنند.

در این دعوت نامه آمده است:

“برای اولین بار در WWDC آنلاین، به ما بپیوندید. در تاریخ ۳ تیر ۹۹ با یک رویداد ویژه که از طرف” Apple Park” به سراغ شما می آییم.”

سخنان اپل در دعوت WWDC 2020 شامل کلمه “live” نمی شود، این بدان معنی است که این امکان وجود دارد که این شرکت پیش نویس اصلی را از قبل ضبط کند و سپس آن را در ۳ تیر ۹۹ پخش کند. این شرکت همچنین وب سایت اصلی Apple.com خود را به روز کرده است. دعوت کاربران به تماشای این رویداد به همراه رسانه هایی که برای توسعه دهندگان ارسال شده است.

اگر علاقه مند هستید، می توانید این رویداد را در اپل تی وی، یوتیوب ، اپلیکیشن Apple Developer و همچنین وب سایت Apple Developer مشاهده کنید. در AppleTV ، این رویداد از طریق برگه Events (پخش) پخش می شود.

منتظر رویداد کنفرانس دهندگان اپل ۲۰۲۰ یا WWDC 2020 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

#Asus
گوشی گیمینگ راگ فون ۳ در تنا رویت شد ….
نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزه این گوشی به احتمال زیاد ساخت Tianma هست و کلیت طراحی مشابه نسل قبلی به همراه دوربین اصلی ۳ گانه. اما در مورد پردازنده که اسنپ ۸۶۵ باشه یا ۸۶۵ پلاس شک و شبهه هایی وجود داره .

نسل بعدی حسگر اثر انگشت های اولتراسونیک زیره نمایشگر کوالکام مساحت بیشتری داره (۳۰×۲۰ mm) و دقت و سرعتش هم افزایش پیدا می‌کنه .
BOE هم داره رو این مورد کار می‌کنه .

online_wireless

آیپد بهترین تبلته و واقعا زیبا و کاربردیه. منتظر رونمایی از نسل جدیدش هستیم

Milad7

بریم واسه ios 14 🙂

Milad7

امیدوارم این نسخه مصرف باتری بهنه ای داشته باشه 😛

Finch

سلام بر
Iphone 12 promax

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)