حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپری شیائومی Mi Power Bank 3 با قیمت ۲۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

پاوربانک شیائومی شاید یکی از محبوب‌ترین محصولات تحت این برند باشد و خیلی از کاربران با آن تجربه کاربری دارند. امروز پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپری شیائومی Mi Power Bank 3 با قیمت ۲۴ دلار رسما معرفی شده است. یک پاروبانک بزرگ و ارزان برای مصارف خاص مثل مسافرت یا هر چیز دیگری که شما را خیلی از برق دور کند.

پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپری شیائومی

پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپری شیائومی

پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپری شیائومی

شیائومی، محصولات مختلفی را در تولیدات خود دارد. در حالی که بسیاری از مردم این شرکت را به عنوان “شرکت هوشمند” می شناسند، در حقیقت شیائومی بیش از این است. این شرکت به عنوان یک شرکت اینترنتی شروع به کار کرد و اولین تلفن هوشمند آن یک سال بعد وارد بازار شد. اکنون، شیائومی درگیر تولید مجموعه ای از دستگاه ها است.

برای پاوربانک‌ها، شیائومی دارای چندین پاوربانک به نام خود دارد. بسیاری از این پاوربانک های شیائومی یا ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت یا ۲۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت هستند. اکنون این شرکت پاوربانک Mi Xiaomi Mi 3 را معرفی کرده است. این بزرگترین ظرفیت پاوربانک شیائومی تاکنون است که با ظرفیت ۳۰ هزار میلی آمپر ساعت کار می کند.

قیمت شیائومی Mi Power Bank 3

شیائومی Mi Power Bank 3

شیائومی Mi Power Bank 3

علاوه بر این، شیائومی Mi Power Bank 3 از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند و قیمت آن فقط ۲۴ است. پاوربانک موبایل از قدرت زیادی برخوردار است. این دستگاه می تواند شیائومی Mi 10 و Redmi K30 Pro را 4.5 بار و iPhone SE را 10.5 بار شارژ کند. این دستگاه همچنین از سازگاری هوشمند بهره می برد. این بدان معنی است که برای رفع نیازهای مسافرام کوله پشتی به پشت، پیک‌ها، عکاس‌ها، تفریح‌های در فضای باز و دیگر اقشار مردم مفید است. همچنین با برندهای مختلف تلفن های همراه، تبلت ها و غیره سازگار است.

پاور بانک ۳۰ هزار میلی آمپر شیائومی پاور بانک ۳ دو خروجی USB Type-A، یک رابط USB Type-C و یک رابط Micro USB در اختیار شما قرار می دهد.

از نظر خروجی، هم رابط USB Type-A و هم رابط USB Type-C از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که می تواند همزمان ۳ دستگاه هوشمند را شارژ کند. با داشتن کابل تبدیل Lightning، می تواند شارژ سریع آیفون ها را نیز فراهم کند.

بعلاوه، برای وارد کردن حالت شارژ کم جریان، برای شارژ دستگاه های هوشمند مانند هدست بلوتوث و دستبندهای هوشمند، روی دکمه پاور دو بار کلیک کنید. از لحاظ ورودی، رابط USB Type-C از ورودی ۲۴ وات با قدرت بالا پشتیبانی می کند. با وجود شارژر سریع شارژر ۳۰ وات شیائومی می توان این پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپر در مدت زمان ۷.۵ ساعت را طور کامل شارژ کرد. یعنی برای یک مسافرت کافی است آن را شب به شارژ بزنید و چند روزی به دل بیابان بروید!

نظر شما درباره پاروبانک ۳۰ هزار میلی آمپر شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم قیمت

Amir galaxy

بیست هزار میلی آمپر رو داریم عالیع

Milad7

ظاهرش که خیلی قطوره…

Milad7

ولی قیمتش بد نیست 🙂

afsoon

عالیه .قیمتش هم عالیه .

david2arc

برای این حجم پاوربانک، وزن عامل تعیین کننده ای خواهد بود

MohammadFarhaadi

قیمتش به نسبت قیمت پاوربانکای بازار باورنکردنیه.کیفیتشون هم واقعا عالیه.نهایت پونصد باید باشه.ولی خداوکیلی چه مم.لکت بی.صاحبیه که جنس ۲۴ دلاری باید بشه ۵۰۰۰۰۰ تومن یا ۵۰۰۰۰۰۰ ریال!!!

alone wolf

چه ارزون

ممد بمولا

عاشقتم شیائومی😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😍😍😍🤣🥰🥰🤣😘😘🤣🤣😍😘🤣🤣

eftekharifar

من شیش ساله 16000 میلیشو دارم
یک سالم هست 10000 میل فست شارژشو گرفتم
خارق العاده هستن هردو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)