حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، هواوی

تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ به شدت بر ارایه خانواده‌های هواوی میت 30 و P40 از دیدگاه نرم افزاری تأثیر گذاشت. تحریم های بعدی که می تواند بر تأمین تراشه تأثیر بگذارد ماه گذشته اعمال شد، اما برنامه های آینده در حال حاضر بدون تغییر است. ما شاهد این هستیم که هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود. هدف قابل توجه یعنی هواوی می خواهد ۸ میلیون دستگاه Mate 40 را در سه ماهه اول پس از معرفی به فروش برساند.

هواوی میت ۴۰

یکی از منابع قابل اعتماد ادعا می کند هواوی هنوز در حال برنامه ریزی برای معرفی پرچمداران سری Mate 40 در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ است. این معرفی در حال حاضر حوالی مهر ۹۹ انجام خواهد شد. این کمی عقب از برنامه معرفی Mate 30 که در شهریور ۹۸ رونمایی شد است اما در نهایت با معرفی‌های سری قبلی Mate مطابقت دارد.

تاخیر اندک در سال جاری احتمالا ارتباطی با مشکلات عرضه تراشه و ارتباط بیشتر با بیماری همه گیر COVID-19 ندارد. اگرچه هواوی تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفت، برخی از مشکلات ناشی از قفل شدن در چین اجتناب ناپذیر است.

هواوی میت ۴۰ پرو

هواوی میت ۴۰ پرو

همین منبع خبری معتقد است که این شرکت چینی به دنبال فروش حدود ۸ میلیون دستگاه هواوی Mate 40 و Mate 40 Pro تا پایان سال است. با توجه به تحریم های مداوم که استفاده از نرم افزار گوگل را محدود می کند، اکثر قریب به اتفاق این فروش ها در چین انتظار می رود.

هواوی Mate 40 شاید با Kirin 1000 ارایه شود

هواوی به ساخت اکوسیستم خود با محوریت فروشگاه نرم افزار App Gallery ادامه می دهد، اما هنوز هم قبل از این که بتواند با تجربه گوگل پلی مطابقت داشته و با سطح مورد استفاده در اروپا رقابت کند، با مسیری طولانی روبرو است.

در مورد مشخصات، تعداد کمی از جزئیات در حال حاضر موجود است. با این حال، انتظار می رود که سری Mate 40 از تراشه کایرین ۱۰۲۰ یا کایرین ۱۰۰۰ ساخته شده بر روی فرایند تولید ۵ نانومتری جدید بهره ببرد که باید آن را به یکی از سریعترین تراشه های موجود در بازار تبدیل کند.

شما منتظر پرچمدار جدید هواوی هستید‌؟ برای آن شانسی قائلید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

“منبع خبری معتقد است که این شرکت چینی به دنبال فروش حدود ۸ میلیون دستگاه هواوی Mate 40 و Mate 40 Pro تا پایان سال است … اکثر قریب به اتفاق این فروش ها در چین انتظار می رود.”
به نظرم شدنیه با توجه به حمایت داخلی از هواوی

keyvan0786

انشااللهههههههههه

persepolis

خود خبر اصلی هم متنش را میذاشتین خوب بود…
اگه خاسین بفرسم…
کنفرانس اپل برای ios 14 هم دو تیر است

persepolis

میت سی پرو هم
emui 10.1.0.236
با حجم 4.34 براش اومده
اپدیت…

#Asus
Asus ROG 3 guess specifications.

– 6.59″ AMOLED display
– resolution 1080 x 2340
– 19.5:9 aspect ratio
– Corning Gorilla Glass 6
– DCI-P3 108%
– HDR10
– 120 Hz refresh rate
– 240 Hz sampling refresh rate
– Snapdragon 865+
– 12GB of RAM
– 512GB/1TB storage options
– Android 10 with ROG UI
– Triple rear camera
– 48 MP, f/1.8, 26mm (wide)+ 13 MP, f/2.4, 11mm (ultrawide) +8 MP
– 2160p@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, gyro-EIS (except @240/480fps)
– Front – 24MP, f/2.2, 0.9µm
– 6000 mAh battery with 30W fast Charging
– Indisplay fingerprint
– 3.5mm audio jack

AL1K1NG

مصطفی پیرو بحث دو سه روز پیشمون من هستم در نرفتم تو دو تا پست قبلی هم گفتم شلوغم خلوت شم میام
فقط طی این دو ساعت تفکر ب ی نکاتی فکر کنم رسیدم ک نمیدنم دیگه تو درست گفتی یا نیما
فقط دارم ب این نتیجه میرسم سامسونگ داره چرت میگه😂😂
چون اون روش پیکسل چیدنی ک تو گفتی ی ایراد فنی داره(البته الان ب این نتیجه رسیدم مطمین شدم میام باز میکنمش)
کلا مخلص کلام اینکه میام
و دوما سامسونگ داره چرت میگه

m.b

خوب شد اومدی چون خیلی وقت گذاشته بودم برات… در هر صورت ثابت کردم که حرفت که گفتی نمیشه از هرکدوم از دیود های دوگانه داخل یه ساب استفاده کرد چون از یک نوع رنگ نور گرفتن حداقل اشتباهه… راجب سنسور سامسونگ خودمم همونجا گفتم که مشخصات کاملاً دقیقی ازش وجود نداره الا همون خبر معرفی که همه از یه بخشی ازش مایه میگیرن اما من کامل خوندم و تفسیر کردمش…

persepolis

⭐News⭐
.
اپل در WWDC 2020 جایگزینی پردازنده‌‌های اینتل با ARM را رسما اعلام می‌کند
🔅
بر اساس گزارش Bloomberg اپل طی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 که از ۲ تا ۶ تیر برگزار می‌شود، تصمیم خود را برای کنار گذاشتن پردازنده‌های اینتل و استفاده از چیپ‌های مبتنی بر معماری ARM علنی خواهد کرد. کنفرانس WWDC بر خلاف سال‌های گذشته و به خاطر نگرانی از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
گمانه‌زنی مربوط به جایگزینی پردازنده‌های اینتل با ARM توسط اپل از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسید اما کوپرتینویی‌ها تا کنون آنرا عملی نکرده‌اند. بلومبرگ پیش از این هم مدعی شده بود که نخستین کامپیوترهای مک با این نوع تراشه در سال ۲۰۲۱ از راه خواهند رسید.

ظاهرا کمپانی دستکم سه مدل پردازنده ARM را در دست توسعه دارد که بر پایه چیپ نسل بعد آیفون یعنی A14 طراحی شده‌اند. اولین پردازنده از این سری ۱۲ هسته پردازشی خواهد داشت که شامل هشت هسته Firestorm برای انجام وظایف سنگین و چهار هسته کم مصرف از سری Icestorm می‌شود. هرچند هنوز مدت‌ها تا زمان عرضه این سخت‌افزارها باقیمانده اما اپل باید توسعه دهندگان را در جریان برنامه‌هایش بگذارد تا نرم‌افزارهایشان را برای معماری جدید بهینه سازی کنند.
بلومبرگ دلیل اصلی اپل برای این استراتژی را سرعت اندک اینتل در ارتقای کارایی تراشه‌ها و نتایج درخشان تست‌‌های اپل روی چیپ‌‌های با معماری ARM عنوان کرده که حتی نسبت به اینتل هم بهتر بوده است.

از سوی دیگر مصرف کمتر انرژی در ARM دست اپل را در طراحی مک‌بوک‌های باریکتر و سبکتر باز می گذارد. این تغییر با لپ‌تاپ‌ها شروع شده و در نهایت تمام خانواده مک را در بر خواهد گرفت.
آخرین باری که اپل از تغییر عمده در معماری پردازنده محصولاتش خبر داد به سال ۲۰۰۵ و زمانی برمی گردد که استیو جابز روی سن اعلام کرد که این شرکت PowerPC را کنار گذاشته و از اینتل استفاده خواهد کرد.

alone wolf

تحریم خراب کرد کارو😐😐

persepolis

کی گفته!؟.
اگه میخای یه سیستم عامل بدی بدون برنامه فایده نداره
با تحریم باعث شد برنامه بدی و حالا کی ضرر کرده!.

eftekharifar

تا حالا هیچ کدوم از پردازنده های پرچمدار کایرین، هرگز به پرچمدار اسنپدراگون همون سال نرسیدن و نخواهند رسید. بخصوص در گرافیک

Milad7

امان از تحریم ها….

Milad7

هواوی یه مقدار ضعیف عمل میکنه هنوز پی 40 پرو پلاس وارد بازار نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)