حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه مدیاتک S900 برای تلویزیون های هوشمند 8K آماده شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مدیاتک

براساس گزارش اخیر، تراشه مدیاتک S900 برای تلویزیون های هوشمند 8K آماده شد. مدیاتک تراشه ساز تایوانی است که در صنعت تولید پردازنده های گوشی های هوشمند بسیار خوب عمل می کند. این نشان می دهد که مدیاتک برای آینده صنعت تلویزیون هم برنامه بزرگی دارد هر چند مشخص است در گذشته هم حضور پرشوری در این بخش داشته است.

تراشه مدیاتک S900

در حالی که این مقدمه این مطلب ممکن است برای برخی از کاربران شگفت آور باشد اما به طور خاص، تجارت پردازنده MediaTek 5G از درجه یک کیفیت برخوردار است. از زمان راه اندازی سری دایمنسیتی، عملکرد تراشه آن بسیار بد نیست. از نظر پردازنده های 5G باید گفت مدیاتک پیشرفت خوبی را نشان داده است. در حال حاضر، این دارای تراشه های دایمنسیتی ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰ پلاس در کنار دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۲۰ است. این سری ها برای گوشی های هوشمند 5G ساخته شده است. تاکنون این تراشه ها برای گوشی های پرچمدار و میان رده 5G مناسب هستند.

با این حال، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت همچنین پردازنده های هوشمند 5G اقتصادی‌تر را در سه ماهه سوم معرفی خواهد کرد. علاوه بر زمینه تلفن های هوشمند، مدیاتک از لحاظ تراشه های تلویزیونی نیز عملکرد خوبی دارد. اطلاعات موجود در وب سایت رسمی MediaTek نشان می دهد که بیش از ۲ میلیارد تلویزیون در سراسر جهان از تراشه های خود استفاده می کنند که آمار شوکه کننده‌ای است.

۲ میلیارد تلویزیون با تراشه مدیاتک در دنیا وجود دارد

تراشه مدیاتک S900

تراشه مدیاتک S900

مدیاتک در وب سایت رسمی گفت که آنها اولین برندی هستند که یک پردازنده تلویزیون هوشمند چند هسته ای را معرفی کرده اند و همچنین منبع اصلی در زمینه تلویزیون دیجیتال هستند. آن ها مدعی‌اند که به عنوان فناوری فوق العاده با کیفیت بالغ، آنها همچنان به پیشرفت فناوری چندرسانه ای نسل بعدی ادامه می دهند و بدین ترتیب محتوای فوق العاده با کیفیت بالا را بی سابقه می کنند.

به لطف راه حل های اتصال بالا و ادغام فناوری پردازنده سطح بالا، تراشه های تلویزیون دیجیتال MediaTek زمان و هزینه راه اندازی نسل بعدی تلویزیون دیجیتال را کوتاه تر کرده اند. مدیاتک همچنین در وب سایت رسمی ذکر کرد که آنها آماده تحول راه حل های 8K در زمینه تلویزیون هوشمند هستند. تراشه S900 (سری پردازنده های تلویزیون هوشمند MediaTek 8K) اولین سری از تراشه های تلویزیون هوشمند 8K است.

علاوه بر این، گزارش های اخیر ادعا می کنند فروش پردازنده تلفن های هوشمند 5G مدیاتک امسال بیش از 80 میلیون عدد است. این احتمالا سهم MediaTek را از بازار جهانی پردازنده های هوشمند 5G حداقل 40٪ ارتقا خواهد داد.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد

طبق گفته مدیاتک تراشه دایمنسیتی ۱۰۰ پلاس از فناوری 5G پیشرو در جهان استفاده می کند. همچنین از شبکه های 5G SA و NSA دو حالته پشتیبانی می کند و تنها تراشه در این صنعت است که از حالت دوگانه 5G + 5G پشتیبانی می کند. این تراشه همچنین از 5G فن آوری 2CA پشتیبانی می کند. اینها تجربه سریعتر و پایدار سرعت شبکه را برای کاربران به ارمغان می آورد.

علاوه بر این دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از بالاترین رفرش‌ریت موبایل یعنی رفرش‌ریت 144Hz پشتیبانی می کند. همچنین با MiraVision، یک ویژگی جدید برای بهینه سازی کیفیت تصویر در سطح تراشه ارائه می شود. مهمتر از همه این محصول تنها تراشه های پرچمدار Cortex A77 با باند پهن یکپارچه 5G است. با جدیدترین گزارشی که ادعا شده شیائومی از این تراشه استفاده خواهد کرد و این دستگاه پرچمدار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه مدیاتک S900 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

استقبال میشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)