حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M31s با اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ روی Galaxy M31s و Galaxy M51s کار می کند. در ترنجی خواندیم که گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد. حالا و امروز گلکسی M31s با اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت حافظه رم لو رفته است. گلکسی ام ۳۱ اس در حقیقت با همان تراشه گلکسی M31 ارایه می شود و این نشان می دهد که در دیگر بخش ها باید منتظر پیشرفت باشیم.

گلکسی M31s

بنچمارک گلکسی M31s

بنچمارک گلکسی M31s

دو هفته پیش مشخص شد که هر دو تلفن هوشمند دارای دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی هستند و به زودی می توانند در هند ارایه شوند. اکنون Galaxy M31s در اینترنت ظاهر شده است و برخی از مشخصات اصلی آن را فاش می کند.

با ورود گلکسی M31s با مدل (SM-M317F) در پایگاه داده Geekbench، حداقل انتظار ما یعنی استفاده از اندروید ۱۰ را تایید می کند، بنابراین با One UI 2.x به بازار عرضه می شود. همچنین به نظر می رسد که این تلفن از پردازنده Exynos 9611 و رم 6 گیگابایتی این شرکت استفاده می کند. سامسونگ Galaxy M31s در تست CPU تک هسته ای Geekbench 5.2.0 و در تست CPU چند هسته ای 347 امتیاز کسب کرد.

پیش از این اعلام کرده بودیم که گلکسی M31s دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. از آنجایی که این گوشی هوشمند میان رده است، می توان انتظار داشت که دارای یک نوع حافظه 64 گیگابایتی هم باشد. دوربین چهارگانه شایعه شده این گوشی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GW1 استفاده می کند. این دوربین همچنین می تواند از یک دوربین فوق عریض، یک دوربین ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق برخوردار باشد.

منطقی است که انتظار داشته باشید سامسونگ از یک صفحه نمایش Super AMOLED، یک اسکنراثر انگشت، یک اسلات دو سیم کارت، یک درگاه USB Type-C و یک جک هدفون در Galaxy M31s استفاده کند. زیرا تمام این ویژگی ها در Galaxy M31 موجود هستند. همچنین ممکن است که این گوشی دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۳۱ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اگزینوس 9611 هم شد کایرین 710🤣🤣🤣

eftekharifar

دقیقا

Mahdi

لعنت بهت با این چیپستت

Milad7

عاشقش نیستی؟

Finch

صفحه سوپر امولد در کنار باطری ۶۰۰۰ می‌تونه جالب باشه

Mahdi

برای کسایی که بازی نمیکنن عالیه

Milad7

بازهم اگزینوس…..

MORTEZA

فقط سامسونگ میتونه سه نسل از یه گوشی رو با یه پردازنده معرفی کنه😑😐

eftekharifar

داداش هواوی که سه ساله دهن همه رو با 710 مسواک کرده که

kiaregra

🤣🤣🤣به نکته خوبی اشاره کردی

MORTEZA

میدونستم یکی میاد پای هواوی رو میکشه وسط😂

Amir.H

هواوی دهنمون رو با کایرین 710شیرین کرد سامسونگم با اگزینوس های 9610 و 9611

MORTEZA

آره موافقم هواویم بدتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)