حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G ارزان نوکیا با مدیاتک Dimensity 800 در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه 5G، نوکیا

تا کنون HMD Global فقط یک تلفن هوشمند 5G را معرفی کرده است و آن نوکیا ۸.۳ 5G است. این گوشی مجهز به اسنپدراگون 765G هنوز به بازار عرضه نمی شود اما وقتی این کار را انجام دهد، 599 یورو قیمت دارد که برای یک دستگاه میان رده بسیار گران است. این با DNA نوکیا که فعلا در گوشی های اقتصادی فعال است متنقاض بوده ولی امروز خبر می رسد که گوشی 5G ارزان نوکیا با مدیاتک Dimensity 800 در دست توسعه است. به این ترتیب نوکیا به خط رقابت بازخواهد گشت.

گوشی 5G ارزان نوکیا

گزارش اختصاصی Nokia Power User نشان داده است كه HMD Global در حال توسعه یک تلفن مقرون به صرفه نوكیا 5G است كه توسط یكی از پردازنده های سری دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک ساخته می شود. به چیپست خاص اشاره ای نشده است، بنابراین ممکن است دایمنسیتی ۸۰۰ یا دایمنسیتی ۸۲۰ باشد.

نام دستگاه خاص نیز ذکر نشده اما به احتمال زیاد نوکیا 7.3 نخواهد بود زیرا وبلاگ با تمرکز نوکیا گفت یک منبع به آنها اطلاع داده است که ممکن است با یک پردازنده Snapdragon همراه باشند. همچنین مشخص شده است که نوکیا ۷.۳ دارای یک نمونه اولیه 5G و 4G در حال حاضر است.

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

به گفته این منبع، مدت زمان ممکن برای عرضه این تلفن مقرون به صرفه 5G نوکیا با تراشه ای از خانواده دایمنسیتی ۸۰۰ اوایل سال 2021 است. این بیش از شش ماه بوده و زمان بسیار طولانی است.

اگر HMD Global در مورد رقابت با رقبای خود جدی باشد، باید امسال این دستگاه تلفن ارزان قیمت 5G را ارایه کند، حتی قبل از سه ماهه چهارم همین امسال.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G ارزان نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

با این همه گوشی که قراره با دایمنسیتی 800 شرکتها بزنن مدیاتک وضعش خوب میشه…

bh974

امسال ساله مدیاتکه

Milad7

نوکیا آب قطعه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)