حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش سایپا خرداد ۹۹ + لیست قیمت و زمان تحویل

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

می دانیم که از دیروز پیش فروش ساینا S و شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ ساعت ۱۴ به صورت ارایه با قرعه کشی در حال انجام است و تا ۷۲ ساعت بعد از آن ادامه دارد. متاسفانه به جز مبلغ پیش پرداخت شاهین که دیروز مشخص شد اطلاعات بیشتری درباره آن وجود نداشت. امروز اما برای شما شرایط پیش فروش سایپا خرداد ۹۹ را به همراه لیست قیمت و زمان تحویل آماده کرده ایم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

شرایط پیش فروش سایپا خرداد ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. با وجود اینکه تا چند ساعت قبل، حتی مبلغ ودیعه اولیه برای ثبت نام خودروها مشخص نشده بود، اما شاهد هستیم که ده ها هزار نفر بدون توجه به مشخصات خودروی تحویلی، زمان تحویل خودرو، پیش پرداخت و قیمت نهایی نیز اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نموده اند.

حال سایپا در اطلاعیه جدید خود مبلغ پیش پرداخت سایپا شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت ۱۵۱ آپشنال، نیسان وانت تک سوز آپشنال، نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال و نیسان وانت دیزل را مشخص کرده است.

 

شرایط پیش فروش سایپا خرداد ۹۹

شرایط پیش فروش سایپا خرداد ۹۹

با توجه به افزایش قیمت های اعلام شده از جانب شورای رقابت، شاهد هستیم که پیش پرداخت خودروهایی چون کوییک دنده ای و کوییک آر نسبت به گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را داشته است. از سویی به خاطر قواعد قیمت گذاری خودروسازان، احتمال آن زیاد است که ودیعه اعلام شده، ۵۰ تا ۵۵ درصد قیمت نهایی خودرو باشد و بتوان به این سبک، قیمت حدود محصولات جدید سایپا را مشخص کرد.

لازم به ذکر است که از ساعت ۱۴ روز ۱۸ خرداد به مدت ۷۲ ساعت، متقاضیان می توانند تا با مراجعه به وبسایت سایپا در پیش ثبت نام این محصولات شرکت نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

توی طراحیش از قورباغه الهام گرفتن =))

Milad7

ی جورایی تیبای آپشنال و بزک شده هست اصلا ارزش خرید نداره!

AAAA_.reza._AAAA

تحویل حداکثر ۱۲ ماه؟!

Monarch

نیسان آپشنال :)))))))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)