حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو پس از آپدیت iOS 13.5

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، مشکلات

این مشکل “سبز شدن نمایشگر” کم کم دارد تبدیل می شود به یک موضوع در موبایل های جدید! پس از مشکل سبز شدن نمایشگر وان پلاس ۸ پرو و مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا حالا شاهد مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو پس از آپدیت iOS 13.5 هستیم. البته به احتمال زیاد این هم یک مشکل نرم افزاری است که با آپدیت برطرف می شود.

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۱

به تازگی برخی از کاربران اپل گزارش رنگ سبز در مورد نمایشگرهای آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو خود هستند. ظاهرا پس از باز کردن قفل دستگاههای آنها به طور تصادفی ظاهر می شود.

این جالب است چون مثلا مشکلاتی که برای گلکسی اس ۲۰ اولترا یا وان پلاس ۸ پرو ایجاد شده بود، تصور می شد که مربوط به پنل OLED و حالت خاص رفرش‌ریت بالا باشد اما آیفون ۱۱ نه OLED است و نه رفرش‌ریت بالا دارد یا آیفون ۱۱ پرو که OLED است رفرش‌ریت بالا ندارد. به هر حال می تواند جالب باشد که ببینیم مشکل چیست اما فعلا بازخورد رسمی از سوی اپل نداریم.

گزارش های متعددی در Reddit مشاهده شده که در آن کاربران اپل که از سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۱ صحبت می کنند. در بیشتر موارد، نمایشگرها بعد از باز کردن قفل دستگاه‌هایشان یا هنگامی که Dark Mode و Night Shift فعال می شوند، سبز می شوند. اعتقاد بر این است که این یک مشکل نرم افزاری است چرا که بعد از به روزرسانی iOS 13.5 شروع به نمایش کرد.

رنگ سبز پس از مدتی از بین می رود، اما هر از گاهی برمی گردد. شاید این مشکل با بروزرسانی آینده iOS از بین برود، اما کاربران آیفون ۱۱ باید منتظر بمانند زیرا اپل در حال حاضر در حال تست iOS 13.5.5 بتا است.

شما آیفون ۱۱ یا آیفون ۱۱ پرو دارید؟ مشکل مشابه این را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تکذیب میشود 😛

Milad7

***در بیشتر موارد، نمایشگرها بعد از باز کردن قفل دستگاه‌هایشان یا هنگامی که Dark Mode و Night Shift فعال می شوند، سبز می شوند.***

گوشی دائم دستمه و این دو ویژگی هم فعاله تا الان به مشکل سبز شدن برنخوردم

Mohammadreza

پس نشون داد که این مشکل کاملاً نرم افزاری هست تا سخت افزاری

Mahdi

عاشقتم آیفن

eftekharifar

اپل که سالی یکبار و نهایتا در 3 یا 4 مدل گوشی میزنه واقعا آپدیتاش نباید باگ داشته باشه دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)