حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۴ پرو 5G با Kirin 990 به قیمت ۴۰۸ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | آنر

دقایقی پیش در ترنجی خواندیم که آنر Play 4 5G با دایمنسیتی ۸۰۰ به قیمت ۲۵۳ دلار رسما معرفی شد. در کنار این دستگاه یک پرچمدار اقتصادی یا شاید بتوان گفت یک گوشی گیمینگ هم وجود دارد و باید بگویم آنر پلی ۴ پرو 5G با Kirin 990 به قیمت ۴۰۸ دلار رسما معرفی شد. Honor Play 4 Pro 5G با قیمت بسیار رقابتی که دارد می تواند برای کاربران علاقه‌مند به بازی یک انتخابی جذاب باشد.

آنر پلی ۴ پرو 5G

آنر Play 4 Pro با استفاده از المان های خاص طراحی مانند لبه های تیز و خطوط مکانیکی، طراحی شبیه به لانه زنبوری یا شبیه به درب باز کابین، عناصر مکانیکی را در طراحی ادغام می کند. از دیگر ویژگی های کلیدی آن می توان به صفحه نمایش ال سی دی 6.57 اینچی، اثر انگشت های جانبی ، باز کردن قفل دوتایی اثر انگشت ، حالت محافظت چشم در مقابل نور آبی با گواهی TÜV Rheinland برای نمایشگر، باتری بزرگ ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و غیره اشاره کرد.

آنر پلی ۴ پرو 5G

آنر پلی ۴ پرو 5G

این صفحه نمایشگر از نوع LTPS بوده و از طیف رنگی 96٪ NTSC و طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل و همچنین نسبت صفحه نمایش 91.46 نیز ارایه می شود. همانطور که می بینید، یک سوراخ نمایشگر بیضوی برای دوربین سلفی دوگانه اینجا موجود است.

آنر Play 4 Pro از تراشه پرچمدار Kirin 990 بهره می برد. CPU دارای حداکثر فرکانس 2.86GHZ ، یک پردازنده گرافیکی 16 هسته ای و NPU معماری خود توسعه یافته داوینچی هوآوی است. علاوه بر عملکرد قوی 5G ، امکان شارژ فوق العاده سریع 40 و کارت هوشمند NFC نیز وجود دارد.

آنر پلی ۴ پرو 5G

آنر پلی ۴ پرو 5G

طبق معرفی رسمی، سرعت دانلود Honor Play4 Pro حداکثر 2Gbps است. همچنین، از گزینه کارت دوگانه هوشمند 5G، تعویض هوشمند، ترجیحا دسترسی به اینترنت با کیفیت بالا و یادآوری ترافیک هوشمند پشتیبانی می کند. در عین حال، از VoLTE کارت دوگانه، تماس VoLTE تک سیم، دسترسی به اینترنت کارت 5G و غیره پشتیبانی می کند.

آنر Play 4 Pro با دوربین اصلی دوگانه ۴۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر RYYB ارائه می شود که میزان ورود نور را 40٪ افزایش می دهد. دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر RYYB سونی IMX600 با سنسور بزرگ 1/1.7 اینچی و الگوریتم هوشمند هوش مصنوعی فوق العاده هوشمند AI است.

علاوه بر این، لنز تله ۸ مگاپیکسلی هر جزئیات کوچک را ضبط می کند. همچنین از ۳ برابر زوم اپتیکال بدون افت کیفیت و حداکثر 30 برابر زوم دیجیتال ، OIS و فوکوس سریع لیزر ، و غیره پشتیبانی می کند و می تواند به طور کامل فاصله کانونی معادل ۸۰ میلی متری را پوشش دهد. همچنین سنسور دوربین سلفی دوگانه جلو با وضوح ۳۲ +۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی عملکرد اندازه گیری دمای مادون قرمز غیر تماسی است. توانایی سنجش این دوربین حداکثر دما از -20 تا 100 درجه سانتی گراد متغیر است، در حالی که حداقل مقدار خطای آن تا ۰.۱ درجه بوده که دقیق است. بنابراین، می توان از آن برای اندازه گیری افراد و اشیاء استفاده کرد. این سنسور دمای مادون قرمز بدون تماس در زیر ماژول دوربین 40 مگاپیکسلی عقب قرار دارد.

نسخه پایه آنر Play 4 Pro با حافظه های 8GB + 128GB به قیما 408 دلار و نسخه دیگر با هم مشخصات اما دوربین سنجش دما به قیمت 422 دلار به فروش می رسد. سه رنگ سفید، آبی فانتزی و مشکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره آنر پلی ۴ پرو 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

8/256 هم نداره
قیمتش درحد کی30 پروئه با اسنپ 865 و صفحه بدون زائده و با گوگل
قطعا برای گیم کی30 پرو بهتره

eftekharifar

کاملا موافقم. واقعا تو بحث قیمت و ارزش خرید، شیائومی عال عمل کرده

Mahdi

عاشق اسنپ۸۶۵ هستم

david2arc

اندازه گیری دمای مادون قرمز بدون تماس میتونه جالب و کاربردی باشه

Mahdi

عمر باتری پوکواف۲پرو ۱۲۰ ساعت

m.b

Cezanne بدون هیچ زائده و با پاپ‌آپ و lcd و 120 هرتزی هست…

The Destroyer

۱۲۰؟ قرار بود ۱۴۴ هرتز باشه که
البته خیلی تفاوتی ندارن
به خصوص این که LCD هم هست… احتمال میدم به عنوان پوکو اف ۲ بره بازار جهانی

m.b

بله شرکت بین 144 و 120 مشغول تست های نهایی بود که در نهایت 120 انتخاب شده گویا…
اختلاف این دو خیلی کمه و حس هر دو تقریباً یکیه…

persepolis

رو بازی طراحی شده
( نرم افزار سخت افزار)

قیمت خوب…
اگه تو ایران دلار قیمتش خوب بود…
باید یکی از اینها را میگرفتیم فقط واسه بازی…
پاسخ دادن

Amin.Gh

اندازه گیری دما خیلی جالبه.
احتمالا واسه پرچمدار های جدید هم یه آپشن جدید به حساب بیاد با این وضع کرونا

Milad7

اندازه گیری دمای مادون قرمز قابلیت خوبیه 🙂

alone wolf

هواوی داره می شه مثل اون سوپر مارکت هایی که می گفتن ارزون کده است ولی با با دیدن قیمت های شون می فهمیدی چقدر گرونه
اخه این اقتصادیه😞😞

ali karimi

سلام گوشیه خوبی باید باشه ولی قیمتش از 400 دلار بالاتر نمیرفت بهتر بود اونوقت میشد رقابتی، تعجبم چرا پشتش از 2 دوربین استفاده کرده درسته دوربین اصلیش خیلی خوبو قویه ولی حداقل باید 3 دوربین می‌داشت، دوستان راستی وزیرارتباطات گفته چندجای اصلی گردشگری تهران از دوهفته دیگه اینترنت 5جی میاد که بازم خبر خوبیه این یعنی به احتمال زیاد سال بعد حتما اینترنت 5 جی داریم، و انشاله گوشی های 5جی هم بیان زودتر تو ایران البته با همون قیمتهای خودشون نهذاینکه الان مثلا هوآوی گفته 400دلار بعدش بیاد تو ایران بشه 500 دلار، نهایتش 20تا30 دلار بره روش بسه، و اینطوری مردم عزبزم اهم بتونن بخرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)