حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی کاهش فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت ها

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، کامپیوتر شخصی

جدیدترین گزارش از Canalys پیش بینی می کند که فروش رایانه ای شخصی و تبلت ها به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در حال سقوط باشد. فروش رایانه های در سه ماهه اول ۹ درصد کاهش یافته بود، اما پیش بینی ها انتظارند که به صورت کلی و در سال ۲۰۲۰ شاهد ۷ درصد افت باشیم. به این ترتیب پیش بینی کاهش فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت ها راه شاهد هستیم.

پیش بینی کاهش فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت ها

پیش بینی کاهش فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت ها

پیش بینی کاهش فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت ها

در این گزارش آمده که گرچه بازار کامپیوتر از تأثیر COVID-19 دچار کاهش شده است، اما در افت فروش برای چارک های Q2 و Q3 و Q4 سال ۲۰۲۰ نسبت به افروش در Q1 سال ۲۰۲۰ انتظار عدد کمتری را داریم. این یعنی بازار پس از چارک اول سال ۲۰۲۰ احیا می شود و این امر عمدتا به دلیل بازگشت به زنجیره تأمین سالم و پایگاه تولیدی در چین است.

در این گزارش همچنین آمده است که اپل در فروش iPad خود در ایالات متحده تأثیر منفی خواهد دید حتی با اینکه آنها به تازگی سفارش پنل های ال سی دی از LG Display را داده اند تا تقاضای سایر نقاط جهان را در دست تولید داشته باشند.

“اگر اقتصاد علائم اصلی بهبودی را در Q4 نشان ندهد، Canalys انتظار دارد که مصرف کنندگان از هزینه های اختیاری برای دستگاه های غیر ضروری، مانند تبلت‌های اپل، در پایان سال فاصله بگیرند. ما انتظار داریم که بهبود اقتصادی در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر بیفتد، زیرا بازار سالانه 4٪ رشد خواهد کرد.”

امیدوارم به زودی به ویروس کرونا رسیدگی شود و همه ما بتوانیم به زندگی عادی خود برگردیم و دنیایی بدون وقوع مراسم‌های لغو شده، تأخیر در معرفی دستگاههای عالی و رویدادهای آنلاین را شاهد باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویروس کرونا تا کجا بازارهای را تحت تاثیر قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اینکه دیگه کاملا مشخصه پیش بینی نمیخواد!

eftekharifar

تبلت آره. من بالشخصه وقتی لپ تاپ و گوشی دارم، لزومی به داشتن تبلت نمیبینم
ولی لپ تاپ و پی سی همیشه مورد نیاز هستند و خواهند بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)