حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرمایه گذاری ۳۹ میلیون دلاری سامسونگ SDI برای توسعه باتری EV

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

شرکت سامسونگ SDI یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ در بخش ساخت باتری است. این شرکت باتری هایی را برای وسایل نقلیه برقی، تلفن های هوشمند، ساعت هوشمند و هدفون های بی سیم تولید می کند. مشخص شده است که این شرکت در EcoPro EM حدود 48 میلیارد KRW (حدود 39 میلیون دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد، این سرمایه گذاری مشترک است که مواد کاتدی را برای باتری های وسایل نقلیه الکتریکی ایجاد می کند. سرمایه گذاری ۳۹ میلیون دلاری سامسونگ SDI برای توسعه باتری EV می تواند قابل توجه باشد و نشان از آماده بودن این برند برای ورود به بازارهای جدید دارد.

سامسونگ SDI

 

EcoPro EM یک سرمایه گذاری مشترک بین EcoPro BM و Samsung SDI است. کل سرمایه گذاری در EcoPro EM برابر  120 میلیارد KRW (حدود 96.9 میلیون دلار) و سهم SDI سامسونگ 48 میلیارد KRW خواهد بود، در حالی که EcoPro BM باقیمانده 72 میلیارد KRW سرمایه گذاری خواهد کرد. EcoPro BM حدود 60 درصد سرمایه گذاری مشترک را کنترل می کند، در حالی که سامسونگ SDI حدود 40 درصد کنترل دارد.

پیش بینی می شود این سرمایه گذاری مشترک قبل از پایان سال جاری، ساخت کارخانه مواد کاتدی را در Pohang، استان جیونگانگ شمالی در کره جنوبی آغاز کند. تولید مواد کاتدی برای باتری های NCA (نیکل کبالت آلومینیوم) 811 در سه ماهه اول سال 2022 آغاز می شود.

سامسونگ SDI

سامسونگ SDI

کاتد یک قسمت از بین چهار قسمت اصلی یک باتری لیتیوم یون است. سه بخش دیگر آند، الکترولیت و جداکننده هستند. سامسونگ SDI وارد این سرمایه گذاری مشترک شد تا در ساخت باتری های وسایل نقلیه الکتریکی که منبع اصلی درآمد آن است، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. این اواخر با هیوندای همکاری کرد تا باتری های خودروهای برقی آینده هیوندای و هیبریدهای پلاگین را تأمین کند.

نظر شما درباره سرمایه‌گذاری سامسونگ SDI در این بخش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

صبر کن با نوت 20 معرفی کن برای چهارشنبه سوری

eftekharifar

خخخخخخخخ
عالی بود!

Amir galaxy

🧂

lovenokia

سلام
آقای عطایی
https://9to5google.com/2020/06/01/early-android-11-beta-pixel/

انتشار تصادفی اندروید 11 بتا برای پیکسل / اگر صلاح دونستید پوشش بدین .

Milad7

عمر کم باتری های موبایل مهمترین مسئله هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)