حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زد تی ای Axon 11 SE 5G با دایمنسیتی ۸۰۰ به قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ZTE

زد‌تی‌ای گوشی هوشمند Axon 11 SE 5G را در چین به بازار عرضه کرده است. این عضوی از خانواده Axon 11 است که با تراشه Snapdragon 765G عرضه می شود و اکسون ۱۱ پرو 5G که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد. این گوشی جدید به عنوان ارزانترین تلفن 5G با برند ZTE معرفی شده است. امروز زد تی ای Axon 11 SE 5G با دایمنسیتی ۸۰۰ به قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شده است و عضو جدید این خانواده است.

زد تی ای Axon 11 SE 5G

گوشی زد تی ای Axon 11 SE 5G دارای پنل LCD IPS LTPS با ۶.۵۳ اینچ است. گوشه بالا سمت چپ با موقعیت سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این نمایشگر از وضوح تصویر FHD+ با 1080 در 2340 پیکسل و نسبت ابعاد بلند 19.5:9 برخوردار است.

وجود دایمنسیتی ۸۰۰ 5G پشتیبانی از حالت دوگانه 5G در Axon 11 SE 5G را فراهم می آورد. این گوشی مجهز به حداکثر ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت است. برای ذخیره بیشتر، یک شکاف کارت microSD در دستگاه وجود دارد. سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری MiFlavor UI در تلفن هوشمند ارایه است.

زد تی ای Axon 11 SE 5G

زد تی ای Axon 11 SE 5G

این گوشی 5G میان رده Axon 11 SE 5G دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 18W است. تنظیم دوربین سه گانه موجود در پنل پشتی گوشی های هوشمند دارای یک دوربین اولیه 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با نمای میدان 120 درجه و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 2 سانتی متر است. از دیگر ویژگی های قابل استفاده در Axon 11 SE 5G می توان به حسگر اثر انگشت مجهز به عقب، شیار دو سیم کارت ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلیمتری نیز اشاره کرد.

زدتی‌ای Axon 11 SE 5G در سه گزینه از قبیل ۶+۱۲۸، ۸+۱۲۸ و ۸+۲۵۶ در چین ارایه شده است. قیمت آنها۲۸۰، ۳۲۲ و ۳۶۴ دلار است. اکنون این گوشی در چین برای پیش سفارشات آماده است.

نظر شما چیست؟ زد تی ای Axon 11 SE 5G برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

از طراحیش که بگذریم توی این رنج قیمت گوشی بدی نیست

alone wolf

به نظرم قیمتش گرونه

MohammadFarhaadi

مشخصات عالی قیمت عالیتر.گوشیهای زد تی ای واقعا با کیفیت هستن.دوستان توجه کنن گوشیهایی که ساخت شرکتهای مخابراتی هستن آنتن دهی خیلی خوبی دارن به خصوص در زمینه اینترنت.مثل هواوی و زد تی ای و نوکیا و …چک کردم در شرایط یکسان سازگاری بهتری با سیستمهای مخابراتیه توی ایران دارن نسبت به بقیه برندها.البته سامسونگ هم به خاطر حضور رسمی که قبلا داشت و فروش بالاش ساپورت میکرد ولی بعید میدونم آینده هم همین بمونه.

bh974

امسال میانرده ها دست مدیاتکه

Amir galaxy

زیباست…
در کل خوبه خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)