حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار صوتی سامسونگ S Voice تعطیل شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ دستیار صوتی Bixby خود را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و از آن زمان تاکنون به عنوان دستیار اول در ابزارهای سامسونگ فعالیت می کند. اما این اولین دستیار صوتی سامسونگ نبود چرا که S Voice بود. حالا اما دستیار صوتی سامسونگ S Voice تعطیل شده است. شاید خبری باشد که برای خیلی ها مهم نیست ولی به هر حال این اتفاق رخ داده است.

دستیار صوتی سامسونگ S Voice

متأسفانه برای کسانی که هنوز از S Voice استفاده می کند گزارش می رسد که سامسونگ اکنون سرویس میراث را از بین می برد. این تنها سرویس سامسونگ نیست که از بین می رود، زیرا این دستگاه همچنین قابلیت Find My Car ،Car Mode و MirrorLink را نیز خاموش کرده است.

دستیار صوتی سامسونگ S Voice

دستیار صوتی سامسونگ S Voice

دستیار هوشمند S Voice در سال ۲۰۱۲ همراه با Galaxy S3 آغاز شد ، تقریبا همزمان با جستجوی Google Voice و Google Now عرضه شده بود اما گوگل با ارایه گوگل Assistant در سال ۲۰۱۶ پیشقدم شد و تعامل سریعتر، دقیق تر و متنوع تری را ارائه داد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۷ با بیکسبی پاسخ داد و در کنار سری Galaxy S8 (و در همه پرچمداران بعدی ظاهر شد) ارایه شد. این شرکت بعدا با انتشار نسخه Bixby 2.0 پیشرفت کرد که به زبانهای پشتیبانی شده تر و شناخت بهتر زبان طبیعی ارائه می داد.

ما بیشتر متعجب می شویم که سامسونگ زودتر صدا را خاموش نکرد. با این وجود، آنهایی که هنوز از تلفنهای قدیمی و ابزارهای پوشیدنی این سرویس استفاده می کنند، باید به Bixby یا یک دستیار صوتی دیگری مراجعه کنند.

این اولین دستیار صوتی مهم نیست که در اندروید نیز کنار گذاشته می شود، زیرا مایکروسافت اواخر سال گذشته تأیید کرد که در حال پایان دادن به پشتیبانی از کورتانا نیز بر روی سیستم عامل است.

نظر شما چیست؟ از S Voice استفاده می کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

رو گرند 2 داشتم😄😄

Mostoul

چرا ترجمه این شکلیه ؟
s voice همون موقع هم یه چیز به درد نخور بود رسما هیچ تعاملی با بقیه برنامه ها نداشت خیلی وقت پیش باید بازنشست میشد به نظرم

Milad7

به درد نخور بود 😐

MohammadFarhaadi

اگر بتونه بیکسبی رو براش سخت افزار اختصاصی اختصاص بده و خوب ساپورتش کنه و تعاملش رو با نرم افزارها بهبود بده توی رقابت میمونه وگرنه عاقبت اینم مثل اس ویس میشه.

AAAA_.reza._AAAA

خدایی خیلی بی مصرف بود

eftekharifar

وقتی گوگل اسیستنت و کورتانا هستن ، اس وویس چی میگه این وسط آخه؟
همون بهتر که تعطیل شد

Amir galaxy

بهتر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)