حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی بوک ۱۳ به زودی در هند ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، لپ‌تاپ

شیائومی همزمان با معرفی دسته بندی محصولات جدید، محصولات جدیدی را در بازار هند به طور مرتب به بازار عرضه کرده است. این شرکت پس از سالها انتظار، سرانجام محصول بسیار مورد انتظار خود را در بازار هند، یعنی لپ تاپ هایش را عرضه می کند. گفته می شود که ردمی بوک ۱۳ به زودی در هند ارایه می شود. این می توان به آن معنی باشد که به زودی در بازار کشور ما هم این محصول یافت شود.

هنوز شیائومی تایید نکرده است که از کدام مدل رونمایی می شود. اما اکنون، اطلاعات در مورد این موضوع به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق گزارش، شیائومی از ۲۲ خرداد لپ تاپ خود را در بازار هند معرفی خواهد کرد. اگرچه گفته می شود این لپ تاپ RedmiBook 13 است، اما با نام تجاری Mi این شرکت در هند دوباره رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

تصاویر تیزر منتشر شده از محصول آینده نمایشگر ۱۳ اینچی بدون حاشیه و پردازنده Intel Core i7 را به نمایش می گذارد. با این حال، ما انتظار داریم این شرکت محصول را در سایر پیکربندی های چیپست نیز ارائه دهد.

ردمی بوک ۱۳

ردمی بوک ۱۳

اگرچه شیائومی به دلیل تولید محصولات مقرون به صرفه شناخته شده است که در واقع دلیل موفقیت گسترده این شرکت در بازارهایی مانند هند است، اما لپ تاپ های آینده از نظر قیمت خیلی ارزان نخواهند بود. Raghu Reddy ، مدیر ارشد تجارت در شیائومی هند گفت اخیراً این شرکت از “سیستم قیمت ارزان” گوشی های هوشمند پیروی نمی کند و در عوض هدف این لپ تاپ ها را برای سازندگان، دانشجویان و گیمرها قرار خواهد داد.

RedmiBook 13 که در دسامبر سال گذشته در چین رونمایی شد، با نمایشگر 13.3 اینچی Full HD همراه با نسبت صفحه نمایش به بدنه 89 درصد است. این مجهز به پردازنده های نسل 10 اینتل Core i5 و Core i7 ، پردازنده 2 گیگابایتی NVIDIA GeForce MX250 GPU ، همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است.

درمورد قیمت گذاری، در بازار چین مدل Core i5 لپتاپ RedmiBook با قیمت 4،199 یوان حدود 588 دلار در حالی که مدل Core i7  حدود 5،199 یوان هزینه دارد که تقریباً به 728 دلار تبدیل می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ های ردمی یا شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یکم قیمتش تنده 😐

Amir galaxy

میخوام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)