حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساینا S رسما معرفی شد: فیس لیفت ساینا را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دیشب بود که در ترنجی ساینا فیس لیفت را با هم دیدیم. این خودرو که با نام ساینا اس شایعه شده بود امروز رسما معرفی شده است. ساینا S با ظاهری متفاوت که بیشتر روی چراغ های عقب و تغییر جزیی در جلوپنجره ارایه شده است، می تواند جالب توجه باشد.

ساینا S

ساینا S

ساینا S

ساینا که به عنوان یکی از اعضای خانواده X200 سایپا شناخته می شد، حال پس از ۴ سال عرضه در بازار فیس لیفتی را تجربه کرده است. ساینا S که نسخه بازطراحی شده ساینای معمولی به حساب می آید، قرار است تا به زودی وارد خط تولید این شرکت شود. اما هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه فیس لیفت ساینا جایگزین نمونه فعلی می شود و یا قرار است در کنار ساینا EX، به عنوان نسخه ای جدید تولید شود؟! پیش از این در خودروسازی ایران شاهد بوده ایم که گاهی خودروهای فیس لیفت در کنار نسخه های قبلی به صورت همزمان در خط تولید و بازار حضور داشته اند.

ویدیو معرفی ساینا اس

 

متاسفانه سایپا خیلی ساده یک اسلایدشو از چند تصویر رندرشده را برای ویدیو معرفی ساینا S انتخاب کرده و خیلی ضعیف است ولی این تنها راه دیدن خودرو جدید ساینا هست و فعلا چاره دیگری نداریم!

مشخصات فنی ساینا S

ساینا S

ساینا S

سایپا ساینا S به پیشرانه کم مصرف M15 مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. با توجه به اطلاعات موجود، برنامه عرضه این سدان اقتصادی با نسخه اتوماتیک هم مطرح شده و سایپا برنامه دارد تا پس از قطعی شدن نتایج تست ها، نسخه جدید ساینا اتوماتیک را به بازار عرضه کند. برخی منابع خبری می گویند که این بار به جای استفاده از جعبه دنده CVT در ساینا اتوماتیک، احتمالا ساینا S اتوماتیک به جعبه دنده AT مجهز خواهد بود. البته که این بحث ها جز احتمال ها است و شاید نتوان به صورت قطعی به آن پرداخت.

تغییرات و امکانات در ساینا فیس لیفت

ساینا S که نسخه فیس لیفت ساینا است، در بخش طراحی جلو، عقب و کابین تا حدی تغییر کرده و به روزتر شده است. بر اساس تصاویر جدید مشخص است که جلو آمپر خودرو تغییر کرده و سامانه GSI در نمونه دنده ای نیز وجود دارد. همچنین دکمه سنسور نور (Auto Light) مستقل از دسته راهنما طراحی شده و بر روی پنل مجزا نصب شده است.

پیش از این مشخص شده بود که ساینا ۹۹ با ویژگی هایی چون فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز، سپرهای جدید جلو و عقب، جلو پنجره جدید، دیفیوزر عقب، گرافیک جدید کاسه چراغ های عقب، تریم داخلی جدید، سر دنده جدید و… به دست مشتریان می رسد. نسخه فول آپشن ساینا فیس لیفت (ساینا اِس) به امکاناتی نظیر شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، روکش صندلی چرم و… مجهز است.

نظر شما درباره ساینا اس چیست؟ شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

انصافا خیلی عقبش بهتر شده
مدل قبلی ی جوری بود جور در نمی امد
اونایی ک طراحی خونده باشن میدونن هر متضادی مبنای نبوغ یا مدرن بودن نیس
نمونه بارزش در موبایل دیدیم
دوربین عقب مثلثی یا سنسور اثر انگشت مثلثی در گوشی های غیر گیمینگ

ARMTIN

اشغال بی ریخت فیس لیف 💩💩

Milad7

زشت تر از قبل 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)