حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ قرعه کشی ایران خودرو و سایپا برای فروش فوق العاده

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ثبت نام خودرو ایران خودر و سایپا در طرح فروش فوق العاده محصولات خودروسازها از روز عید فطر ۹۹ به مدت ۱۰ روز کلید خورد. امروز تاریخ قرعه کشی ایران خودرو و سایپا برای فروش فوق العاده مشخص شده است، البته قطعی نیست و فعلا بر اساس شنیده ها می توان صحبت کنیم.

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید.  در بازه زمانی فروش فوق العاده همه افرادی که شرایط ثبت نام پیش فروش خودرو را دارند می توانند وارد سایت امتا و سپس سایت ایران خودرو و سایپا شوند و با ورود اطلاعات درخواست خود را ثبت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

آخرین مهلت ثبت نام خودرو محصولات ایران خودرو و سایپا ده روز پس از آغاز پیش فروش ماشین است و بر اساس اعلام وزارت صنعت روز چهارشنبه ۱۴ خرداد مهلت پایانی اعلام شده برای مراجعه به سایت سایپا و ایران خودرو است.

پیش فروش سایپا و ایران خودرو

تاریخ قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

زمان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام خودرو خواهد بود. بر اساس اظهارات افراد مطلع زمان قرعه کشی ۱۵ یا ۱۶ خرداد است و پس از آن ظرف ۴۸ ساعت نتایج قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو و سایپا اعلام می شود و گفته شده که به افراد پذیرفته شده پیامک ارسال می شود.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و سایپا، افراد برای مدت یک هفته فرصت دارند تا با واریز مبلغ خودرو ثبت نام خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها حذف می شود و برای دو سال از ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو محروم خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

“پس از اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و سایپا، افراد برای مدت یک هفته فرصت دارند تا با واریز مبلغ خودرو ثبت نام خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها حذف می شود و برای دو سال از ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو محروم خواهند شد.”

شرکت های خارجی یاد بگیرن :////

Milad7

48 ساعت وقت دارن، خبر اشتباهه 1 هفته نیست

Milad7

ملت را مضحکه کردن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)