حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون XR ریفربیشد به قیمت ۵۰۰ دلار موجود شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

به نظر می رسد که اپل کاملا می خواهد بازار را برای میان‌رده و دستگاه‌های اقتصادی اندرویدی سخت کند. پس از آیفون SE 2020 با قیمت ۴۰۰ دلار حالا نوبت به کاهش قیمت آیفون XR با وارد شدن نسخه های ریفربیشد (توزیع مجدد قطعات و محصولات الکترونیکی که قبلا به دلایل مختلف به کارخانه یا فروشگاه برگشت خورده است) آن است. مهم این که آیفون XR ریفربیشد به قیمت ۵۰۰ دلار موجود شده است و این یعنی اگر شما یک آیفون ارزان با قیافه متعلق به ۶ سال پیش (آیفون SE 2020 با طراحی آیفون ۶) نمی خواهید، می توانید با ۲۵٪ هزینه بیشتر آیفون XR ریفربیشد بخرید!

آیفون XR ریفربیشد

اکنون می توانید آیفون XR ریفربیشد را از فروشگاه اپل خریداری کنید. این یک روش ارزان تر برای بدست آوردن پرفروش ترین تلفن سال گذشته است و روند ریفربیشد اپل به معنای عملکرد تقریبا یکسان با مدل کاملا جدید است.

آیفون XR با ریفربیشد ۶۴ گیگابایت را می توانید با قیمت ۴۹۹ دلار بخرید و با این خرید ۱۰۰ دلار صرفه جویی نسبت به قیمت ۶۰۰ دلاری فعلی خود داشته باشید. این در حالی است که یک آیفون XR مرمت شده با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۵۳۹ دلار قیمت دارد و ۱۱۰ دلار کمتر از ۶۴۹ دلاری است که اکنون اپل برای گوشی جدید دریافت می کند. اگرچه تلفن ریفربیشد با انتخاب محدودتر رنگ موجود است، انتخاب گسترده تری از گزینه های ذخیره سازی وجود دارد. آیفون XR نسخه 256 گیگابایتی که سال گذشته اپل آن را دیگر تولید نکرد با قیمت ۶۲۹ به صورت ریفربیشد ارایه می شود.

قیمت آیفون XR ریفربیشد

قیمت آیفون XR ریفربیشد

پس اگر بخواهیم یک مرور اجمالی روی قیمت آیفون XR ریفربیشد داشته باشیم، به قرار زیر خواهد بود:

  1. ۱- قیمت آیفون XR ریفربیشد ۶۴ گیگابایت = ۴۹۹ دلار
  2. ۲- قیمت آیفون XR ریفربیشد ۱۲۸ گیگابایت = ۵۳۹ دلار
  3. ۳- قیمت آیفون XR ریفربیشد ۲۵۶ گیگابایت = ۶۲۹ دلار

قابل ذکر است که همه تلفن های ریفربیشد در یک جعبه جدید، با لوازم جانبی کامل ارایه می شوند. این قیمت ها به اندازه آنچه اپل برای iPhone SE جدید خود که از 399 دلار شروع می شود، مشخص کرده ارزان نیستند، اما XR هنوز هم گزینه ای عالی است، به خصوص اگر نمایشگر بزرگتر و کم حاشیه تر می خواهید یا و ترجیح می دهید به جای اثرانگشت یا همان Touch ID از Face ID استفاده کنید.

هر تلفن ریفربیشد از اپل با ضمانت یک ساله و همچنین باتری جدید و پوسته بیرونی جدید همراه است. دستگاه ها همچنین توسط اپل تست شده اند تا اطمینان حاصل شود که بدون مشکل کار می کنند و این شرکت همچنین آنها را در جعبه جدید و کاملی با لوازم جانبی و کابل بسته بندی می کند.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید آیفون XR ریفربیشد هستید؟ باید دید که قیمت این محصول در کشورما به چه حدی می رسد. یک مفایسه سرانگشتی با قیمت آیفون SE 2020 (با قیمت رسمی ۴۰۰ دلار) که حدود ۱۰ میلیون تومان در بازار ما فروخته می شود شاید انتظار قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان برای نسخه پایه خیلی دور از ذهن نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خو چه کاریه با 700 دلار 11 میخرن که جدیدتر و بروز تر هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)