حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی M51 و گلکسی M31s احتمالا ۶۴ مگاپیکسلی است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو میان رده جدید در خانواده گلکسی M ارایه خواهند شد و سامسونگ دوربین اصلی پررزلوشنی را برای آن ها در نظر گرفته است. گفته می شود که دوربین گلکسی M51 و گلکسی M31s احتمالا ۶۴ مگاپیکسلی است. این می تواند برای خریداران آن رده قیمتی یک ویژگی قابل توجه باشد.

دوربین گلکسی M51

سامسونگ در حال آمادسازی برای عرضه تلفن های هوشمند مختلف سری Galaxy A و Galaxy M است. دستگاه های اقتصادی گلکسی M01 و گلکسی M11 انتظار می رود ماه آینده در هند به بازار عرضه شود. این شرکت همچنین در نظر دارد تلفن های هوشمند سری M از جمله Galaxy M51 را معرفی کند. اگرچه در مورد گلکسی M51 چندان مشخصات زیادی در دسترس نیست، اما چند مشخصه دوربین این دستگاه به همراه چهارچوب زمانی معرفی آن منتشر شده است.

پیش از این، به شما گفتیم که Galaxy M51 در واقع یک Galaxy A51 جدید با چند تغییر طراحی و سخت افزار است. طبق یک گزارش جدید، گلکسی M51 با یک دوربین چهارگانه ارائه خواهد شد که دارای سنسور تصویر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 است. سامسونگ تأیید کرده که این گوشی هوشمند را اواسط خرداد ۹۹ در هند معرفی خواهد کرد. گلکسی A51 از یک دوربین چهارگانه نیز بهره می برد، اما از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می کند.

ما همچنین تأیید کرده بودیم که گلکسی M51 دارای شماره مدل SM-M515F خواهد بود و دارای یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. گلکسی M31s با مدل SM-M317F نیز طبق گزارش ها در دست توسعه است و قرار است تا اواخر امسال به بازار عرضه شود. طبق گفته ها، گلکسی M31s هم با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و همچنین حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M51 و گلکسی M31s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sajadavakhti

آقای عطایی لطفا خبر مهم اجباری شدن شماره برای ساخت اپل آی‌دی رو پوشش بدین

Finch

پردازندش مهم تره

Finch

دوستان یه نظرسنجی
A11 bionic مثبت
Sd855 منفی
مرسی 💙

😐😐
A11 یا A12؟؟
وقتی A13 با ۸۶۵ قیاس میشه پس طبیعتاً A12 هم با ۸۵۵ مچ میشه که در این صورت من انتخابم A12 Bionic هست.

Milad7

a11 که خیلی قدیمیه تقریبا برای 3 سال پیشه! سه ماه دیگه a14 معرفی میشه!

اسنپ 855 برای پارساله طبعا قوی تره

hamid reza

64 باشه 108 باشه مهم نیست درست و حسابی باشه 40 مگا هم کفایت میکنه مورد داشتیم 12 مگا هایی که از 64 مگا ها بهتر عکس مینداختن تیکه تلخ به a71 وردمی نوت8 پرو که سنسور نامناسب سامسونگ رو یدک میکشن بنظرتون چرا از سنسور 64 به اندازه 48 سامسونگ استقبال نشد معلومه دیگه افتضاح بزرگی پشت این قضیه پنهونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)