حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منو تنظیمات Gmail ساده و قابل درک‌تر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

بدون شک یکی از گیج‌کننده‌ترین منو تنظیمات متعلق به Gmail است. حتی اگر به فکر تغییر رمز Gmail باشید شاید در مرحله اول به سادگی به آن دست پیدا نکنید. خبر خوب این است که منو تنظیمات Gmail ساده و قابل درک‌تر شده و از این به بعد کاربران بهتر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

منو تنظیمات Gmail

جی‌میل یک سرویس گیرنده ایمیل ساده و با طراحی جذاب است. این چندان در مورد رابط تنظیمات آن صدق نمی کند، که کمی پیچیده به نظر می آید. یک منوی تنظیمات سریع جدید باید به پاکسازی موارد گیج کننده کمک کند. اجازه بدهید یک ویدیو درباره تنظیمات سریع جدید Gmail ببینیم:

 

همانطور که در ویدیو بالا می بینید، وقتی کاربر روی نماد چرخ دنده کلیک کند، به او نوار کناری ارائه می شود که انواع گزینه های مرتبط نمایش داده و همزمان صندوق ورودی ‌(Inbox) کاربر را نشان می دهد. هرگونه تغییر در آنِ واحد نشان داده می شود، بنابراین کاربران می توانند تنظیمات را با یکدیگر مقایسه کرده و آنها را آزمایش کنند.

منوی تنظیمات کامل جایی نمی رود. دکمه “مشاهده همه تنظیمات” باعث می شود تا کاربر گزینه های مختلفی را داشته باشد. بروزرسانی فقط راهی آسانتر و سریعتر برای دیدن مناسب ترین تنظیمات است و هیچ گزینه جدیدی را اضافه نمی کند.

برخی از کاربران Gmail باید از امروز شاهد این تغییر باشند، اما به روزرسانی تا حدودی در تابستان امسال به طور کامل ارایه نمی شود. امیدوارم این فهرست ساده شده به ساده کردن یکی از معدود مشکلات سرویس گیرنده ایمیل Google کمک کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید جی‌میل به این صورت بهتر می شود؟ مشخصا بله!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

نمیدونم چرا ولی از ایکون خود جیمیل خوشم نمیاد

Milad7

خیلی هم خوب…

Milad7

در کل من با یاهو میل راحت تر هستم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)