حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Earbuds S را با قیمت ۲۴ دلار در هند معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ردمی، گجت‌های پوشیدنی

در واقع گوشهای هدفون وایرلس (TWS) بی سیم از محبوبیت قابل توجهی در طول سال گذشته برخوردار بوده اند. به لطف روندی که توسط AirPods اپل آغاز شده است، چندین تولید کننده اندرویدی لوازم جانبی جدید خود را به بازار عرضه کردند. پس از رونمایی از ایربادز شیائومی Airdots 2 SE در اوایل این ماه، زیربرند شیائومی یعنی Redmi اکنون با ردمی Earbuds S جدید به بازار هندزفری‌های TWS پیوسته است. ردمی Earbuds S را با قیمت ۲۴ دلار در هند معرفی شده که خیلی بار ردمی ایرداتس هم تفاوت ظاهری ندارد.

ردمی Earbuds S

ردمی Earbuds S در ظاهری کپسولی‌طور درون گوشی شکل گرفته است و برخلاف بسیاری دیگر از کلون های AirPods که در بازار قرار دارند، از طراحی کامپکت برخوردار است. هدفون TWS ردمی برای ۱۲ ساعت پخش موسیقی با کیس شارژ و حداکثر ۴ ساعت فقط با هدفون قابل ارزیابی است. هدفون های بسته بندی شده از ویژگی های آن، مقاومت در برابر پاشش IPX4، پشتیبانی از هر دستیار صوتی مورد نظر شما، حالت بازی با تأخیر کم ۱۲۲ میلی ثانیه، بلوتوث 5.0 و موارد دیگر را ارائه می دهند.

ردمی Earbuds S

ردمی Earbuds S

هر گوشواره دارای یک دکمه لمسی منفرد است که می تواند برای پاسخگویی به تماسها با یک کلیک، رد تماسها با یک فشار طولانی، پخش / مکث موسیقی با یک کلیک و فشار طولانی روی هر دو هدفون برای راه اندازی حالت بازی استفاده کند. Earbuds S دقیقا مانند هندزفری بی سیم Mi True 2 ، تنظیم شده است تا متناسب با مخاطبان هندی و ارائه پروفایل صوتی باس سنگین باشد.

ردمی Earbuds S در یک نوع رنگ مشکی و مات با قیمت ۲۴ دلار از طریق mi.com ، Amazon.in ، فروشگاه های Mi Home Xiaomi و سایر شرکای خرده فروشی آفلاین در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این ایربادز شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم

Finch

اهااااا حالا شد
این همون طراحی هست که دیروز تو پست معرفی هندزفری ریلمی ، گفتم دوست دارم

Mahdi

از دیروزی ریلمی ارزونتر هم هست

The Destroyer

ردمی امروز تو قیمت رسماً ترکوند…
حالا تو پست ردمی ۱۰ ایکس خودتون میبینید

ممد بمولا

بابام ایربادز شد
قیمت عالی ولی تاخیر زیاد
راستی آقای عطایی
“هدفون های بسته بندی شده از ویژگی های آن، مقاومت در برابر پاشش IPX4، پشتیبانی از هر دستیار صوتی مورد نظر شما، حالت بازی با تأخیر کم ۱۲۲ میلی متر، بلوتوث 5.0 و موارد دیگر را ارائه می دهند.”
تاخیر کم 122 میلی متر نیست بلکه ثانیه هست

AAAA_.reza._AAAA

تفاوتی با ردمی ایرداتز داره؟

از نظر صدا نه از نظر طراحی

Finch

تاخیر کمتر و دکمه های لمسی

Milad7

قیمتش خیلی خوبه 🙂

Milad7

البته به لطف دلال ها همین هم حوالی 800 هزار تومن میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)