حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۹ نکته فروش فوق العاده سایپا و سامانه امتا

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دیروز در ترنجی خواندیم که قیمت محصولات سایپا ۳ خرداد ۹۹ رسما اعلام شد. همچنین شرایط طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ نیز مشخص شد. با توجه به تغییر روال ثبت نام خودرو و اضافه شدن مرحله احراز هویت در سامانه امتا بد نیست که کمی بیشتر در این زمینه صحبت کنیم. امروز می خواهیم ۱۹ نکته فروش فوق العاده سایپا و سامانه امتا را با هم مرور کنیم. این نکات شامل پاسخ اکثر پرسش‌های کاربران است.

فروش فوق العاده سایپا

شما برای مطلع شدن از اخبار سامانه امتا می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. بر اساس اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، در صورتی که ثبت‌نام کننده یکی از این موارد را رعایت نکند یا در فرآیند ثبت‌نام اظهار نکند، قرارداد منعقد شده با وی از سوی شرکت به صورت یک طرفه لغو شده و فرد مذکور امکان خرید خودرو را از دست می‌دهد.

این ۱۰ شرط به شرح زیر است:

  1. ۱. با هر کدملی فقط امکان ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان وجود دارد.
  2. ۲. مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت های خودروساز کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند.
  3. ۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.
  4. ۴. سن خریدار خودرو باید بالاتر از ۱۸سال باشد و کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی، همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد.
  5. ۵. افراد نباید پلاک خودرو فعال و نصب شده داشته باشند.
  6. ۶. خریدار خودرو به هیچ عنوان حق فروش وکالتی خودرو را ندارد و خودروی فروخته شده قابل صلح نیست.
  7. ۷. اگر در راستی‌آزمایی مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی در بازه زمانی پس از تحویل خودرو، مشخص شود که خریدار از ضوابط عدول کرده یا در فرآیند ثبت‌نام صداقت نداشته است، خودروی وی توقیف و مطابق با قانون با آن برخورد می‌شود.
  8. ۸. هر خودروی صفر کیلومتری که در فرآیند تحویل مشتری قرار می‌گیرد، حداکثر باید ظرف مدت سه‌ماه برای استفاده از گارانتی به نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه کند.
  9. ۹. مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.
  10. ۱۰. سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

اگر شروط ۱۰ گانه بالا را رعایت کرده اید، براساس این اطلاعیه مراحل ثبت‌نام برای خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده به شرح زیر است:

  1. ۱- اگر شرایط ۱۰ گانه خرید خودرو (ذکر شده در اطلاعیه شماره یک) را دارید، ابتدا به سایت اِمتا به آدرس اینترنتی www.ecsw.ir مراجعه کنید.
  2. ۲- با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر مشخصات شخصی مانند کدملی و سال تولد، کد احراز هویت برای متقاضی پیامک می شود، دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه لزوما باید به نام فرد ثبت شده باشد.
  3. ۳- با ثبت نام در سایت اِمتا و احراز هویت (با داشتن نام کاربری و رمز عبور) امکان پیش ثبت نام در سایت فروش سایپا را پیدا خواهید کرد.
  4. ۴- بعد از پیش ثبت نام در سایت فروش حداکثر ۱۰ روز زمان نیاز است تا اطلاعات داده شده به روزآوری شود.
  5. ۵- پس از آنکه به روزآوری و صحت‌سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرایط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائید شد، امکان ثبت نام اصلی در سایت شرکت های خودروسازی فراهم می شود.
  6. ۶- تمام متقاضیانی که امکان خرید خودرو را پیدا کرده اند، به مدت یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و ۵۰ درصد وجه آن را واریز کنند.
  7. ۷- بعد از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می شود و اسامی منتخبین این قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
  8. ۸- برگزیدگان قرعه کشی یک هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا ۵۰ درصد باقیمانده قیمت خودرو را واریز و ثبت نام خود را کامل کنند. خودروهای این افراد در یک بازه (حداکثر) سه ماهه تحویل خواهد شد.
  9. ۹- مبلغ پرداختی سایر ثبت‌نام‌کنندگان (که در قرعه کشی برنده نشده‌اند) طی یک هفته به حساب آنها برگردانده خواهد شد و این فرصت را دارند تا در طرح‌های فروش بعدی ثبت نام کنند

آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

سایتش باز نمیشه

Milad7

محصولات سایپا که ارزش خرید ندارن با پارس تیوفایو بد نیستش

Monarch

فعلا که برای همین لگن ها ملت تو صف هستن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)