حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن به عنوان نسخه مقاوم Galaxy S20 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ سری “Active” خود را به عنوان موبایل‌های مقاوم معرفی می کرد. این دستگاه ها کاربری خاص دارند و برای عموم کاربران شاید جذاب نباشند. با گلکسی S20 این شرکت نحوه طراحی دستگاه‌های مقاوم خود را تغییر داده است. در حقیقت حالا بیشتر شبیه همان موبایل عادی با قاب بسیار مقاوم است. امروز گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن به عنوان نسخه مقاوم Galaxy S20 رسما معرفی شده که به آن Galaxy S20 TE (مخفف Galaxy S20 Tactical Edition) هم می گویند.

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن

امروز سامسونگ نسخه تاکتیکی Galaxy S20 خود را معرفی کرده است. این شرکت آن را “راه حل آماده ماموریت متناسب با نیازهای منحصر به فرد اپراتورها در دولت فدرال و وزارت دفاع” می نامد. سامسونگ Galaxy S20 TE از نرم افزاری کاملا سفارشی برای کار در هماهنگی با تجهیزات تاکتیکی موجود به همراه معماری DualDAR است و دو لایه رمزگذاری را ارائه می دهد.

اشکال مختلف ارتباطی را می توان با گلکسی اس ۲۰ تکنیکال ادیشن از جمله 5G ، Wi-Fi 6 ، سیم کارت خصوصی و CRBS رادیو انجام داد تا کلیه پایگاه های موجود در این زمینه را پوشش دهد. ویژگی های سخت افزاری شامل حالت دید در شب و حالت بدن سازی است که به شما امکان می دهد صفحه را در حالت افقی باز کنید و “حالت خفا” که یک روش جالب برای توصیف حالت هواپیما است.

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن

گلکسی اس ۲۰ تاکتیکال ادیشن

سامسونگ Galaxy S20 TE از ویژگی های پرچمدار نسخه استاندارد از جمله رابط DeX، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و رم ۱۲ گیگابایتی نیز برخوردار است.

سامسونگ از زمان Galaxy S4 انواع مختلفی از سری “Active” پرچمداران گلکسی S را داشت. این موارد منحصر AT&T بود تا اینکه با Galaxy S8 اپراتور T-Mobile شروع به فروش Galaxy S8 Active در ایالات متحده کرد. برای Galaxy S9 و S10 ، نسخه های Active گوشی وجود نداشت، اما یک نسخه تاکتیکی Galaxy S9 وجود داشت.

نسخه سامسونگ Galaxy S20 Tactical Edition حدود تابستان ۹ از مجاری IT مجاز در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره این نسخه خاص گلکسی اس ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid B

چیه این😂
شبیه آجره😂

mostafa3

مسخره ترین گوشی قرن 21

Yusef

برای پابجی واقعیه

Mahdi

این دیگه چیه یه کم خشگلتر میساختی خب

hamid reza

شبیه ک…یر شده این چیه

Shadow

افتضاح💩

afsoon

🙄چهار طرف بیرون زدگی داره .فکر نکنم بشه دست گرفت .

Milad7

چقدر زشت و مسخره 😐

arsham xia

نسخه grenade edition هم معرفی کن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)