حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ روی سه پوشش محافظ نمایشگر تاشو کار می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

یکی از دغدغه‌های پیرامون گوشی تاشو، پوشش نمایشگر آن است. سامسونگ در گلکسی زد فلیپ از شیشه فوق باریک که به آن UTG می گوید رونمایی کرد و عملکردش خیلی بهتر یک نمایشگر با پوشش محافظ پلاستیکی صرف است. امروز خبر می رسد که سامسونگ روی سه پوشش محافظ نمایشگر تاشو کار می کند. این سه پوشش جدید فعلا با نام‌های جدید برای ما قابل شناسایی هستند و درباره جزئیات عملکرد آن ها چیزی نشنیده ایم.

پوشش محافظ نمایشگر تاشو

سامسونگ از یک لایه پلاستیکی روی صفحه نمایش تاشو Galaxy Fold و یک پوشش شیشه ای فوق العاده نازک (UTG) در صفحه نمایش تاشو Galaxy Z Flip استفاده می کند. با این حال، هر دو ماده از بازوی تولیدی نمایشگرهای این شرکت گرفته شده است که به نوبه خود، مواد اولیه را از بنگاه های دیگر خریداری می کند. تجارت گوشی های هوشمند chaebol کره جنوبی در تلاش است تا به فناوری صفحه نمایش تاشو خود اعتماد داشته باشد، بنابراین گزارش شده است که برای سه حق ثبت اختراع روی صفحه نمایش جدید درخواست کرده است.

سامسونگ الکترونیک در تلاش است تا زنجیره تأمین خود را برای صفحه نمایش های قابل تاشو و پوشش های محافظ متنوع کند زیرا ژاپن صادرات مواد فیلم پلی آمید را محدود کرده است. این شرکت به دنبال تأمین کنندگان جدید بوده است، اما همچنین فناوری های داخلی خود را نیز توسعه می دهد. آزمایشگاه مواد فیلم، ثبت اختراع را برای فیلم پلی آمید با عنوان “كولی پلیمر پلی (ایمید آمید)” در دفتر ثبت اختراع ژاپن (JPO) ثبت كرده است. این مواد را می توان در صفحه نمایش تلفن های قابل تاشو، بسترهای صفحه لمسی، دیسک های نوری و سایر محلول های محافظ دیگر استفاده کرد.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

این شرکت در حال کار بر روی سه نوع راه حل محافظ برای صفحه های قابل تاشو است:

  1. ۱- فیلم پلی آمید
  2. ۲- فیلم پلی آمید + UTG
  3. ۳- UTG

از آنجا که تلفن های قابل تاشو می توانند بخش مهمی از آینده سامسونگ در بخش تلفن های هوشمند باشند، این شرکت می خواهد تا حد ممکن فناوری های داخلی را توسعه دهد. این سیستم از سال 2009 روی صفحه نمایش های قابل انعطاف کار می کند و ثبت اختراعات مختلف مربوط به پلی آمید را انجام می دهد.

در آینده، برندهایی که بیشترین فناوری های داخلی را در رابطه با صفحه نمایش های قابل تاشو دارند، رتبه بالاتر از دیگران را به خود اختصاص می دهند. سامسونگ تنها برندی است که طی یک سال گذشته دو تلفن هوشمند قابل تاشو را به طور گسترده منتشر کرده و به قویترین دستگاه پخش این بخش تبدیل شده است. گلکسی فولد۲ که در شهریور ۹۹ (یا شاید کمی زودتر) رونمایی می شود طبق گزارش ها ، به جای یک فیلم پلاستیکی از Ultra Thin Glass استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که خرید یک گوشی تاشو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با این اوضاع ارزی مملکت دیگه خرید همچین گوشی هایی افسانه اس… 🙁

Finch

خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)