حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P Smart S را در رندرهای رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | رندر، هواوی

خانواده هواوی P Smart به عنوان یکی از دستگاه های اقتصادی پرطرفدار این شرکت قرار است به روز شود. به نظر می رسد که هواوی P Smart S دستگاه بعدی در این خانواده است و می توانید آن را در رندرهای رسمی ببینید.

هواوی P Smart S

ایوان پلاس که به عنوان دارنده evleaks حساب توییتر شناخته می شود، اولین رندرهای هوشمند هواوی P Smart S را منتشر کرده است. هواوی برای مشتریانی که به دنبال یک دستگاه معمولا میان رده هستند، قصد دارد این تلفن هوشمند را به نبرد با محصولات Xiaomi بفرستد. در صورت تایید مشخصات، رقابت در این محدوده برای آن بسیار دشوار خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که هواوی P Smart S یک تلفن هوشمند است که مطابق با روند فعلی بازار ساخته خواهد شد. در پشت آن، ماژول دوربین سه گانه پیدا می کنیم که در آن دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. علاوه بر این، دوربین جلو نیز درون ناچ قطره ای قرار گرفته است.

هواوی P Smart S

هواوی P Smart S

به نظر می رسد طراحی هواوی P Smart S به خصوص در نسخه رنگ سبز، تازه باشد. سه رنگ برای انتخاب وجود داردکه در تصوی بالا مشاهده می کنید. این شامل سیاه نیمه شب، سبز زمرد و رنگ کریستالی خاص گرادیانتی است. با این حال، در داخل آنچه هواوی قرار داده است بسیار عتیقه است.

در صورت تأیید این شایعات Kirin 710 مسئولیت تأمین توان محاسباتی را در مدل P Smart S بر عهده خواهد داشت. این تصمیم سازنده ممکن است بسیار تعجب آور باشد. این خصوصا از آنجایی که جانشین این پردازنده قدیمی یک واحد بسیار قوی است. علاوه بر این، آن را با موفقیت یکی از کارآمدترین دستگاه های میان رده ​​سال ۲۰۲۰ یعنی هواوی P40 Lite هدایت می کند.

همانطور که تحلیلگران پیش بینی می کنند، هواوی P Smart S مهمتر از همه با ردمی Note 9 رقابت کند، با توجه به چیپست سبک وزن (!) که مسئولیت پردازش آن را بر عهده دارد، این تصور را دارم که در این نبرد تازه وارد هواوی محکوم به شکست است. زیرا ردمی Note 9 از چیپست قوی تر و به روزتری برخوردار است.

چیپست قدیمی در مقابل داشت گوگل پلی سرویس

این واقعیت که اوان بلاس از مدل جدید رندرهای باکیفیتی بدست آورده است، ممکن است به معنای این باشد که پیش نمایش بازار آن تقریبا در گوشه و کنار است. با این حال احتمالا این گوشی هوشمند باید با برنامه ها و خدمات Google وارد شوند زیرا این پردازنده دارای مجوز Kirin 710 را دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی اسمارت اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

اقا من حاظرم گوگل پلی نداشته باشم فقط چیپستم قویی باشه این چه مسخره بازی ایه به بهونه گوگل چیپ ضعیف تر میزنند سود بیشتر میکنند حداقل کایرین ۸۱۰رو بزنند دیگه حلام داره از ۷۱۰ به هام میخوره یعنی شورشو در اورده اصلا کایرین ۷۱۰ واسه کی هست خیلی قدیمیه

calantar

تصحیح
حلام=حالم
هام=هم

calantar

میگن چین کوالکام رو تحریم کرده درسته؟
یعنی دیگه شاهد این پردازنده در گوشی های شیائومیو دیگه نیستیم؟

The Destroyer

مشخص نیست… فعلا نماد بی‌اعتمادی داده… ممکنه نباشیم دیگه هرچند هنوز چیزی در این خصوص نگفتن

Milad7

رنگ کریستالیش قشنگه 😛

Finch

کایرین 710A ساخته شده توسط همون شرکت چینی که به جای tsmc میخواد کایرین بسازه با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری در برابر چی؟
در برابر هلیو جی۸۵ 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
نبرد مورچه و بوفالو😆😆😆😆

Finch

بازم هواوی گوشی جدید تولید کرد
پ.ن:
هواوی : داریم از بازار میان رده عقب میوفتیم
ممد ( کارمند هواوی ) : گوشی جدید تولید کنیم؟
هواوی : آره آره ، فکر خوبی هست
برو ببین چی تو انبار از وای۹اس-وای۹پرایم-انر۹ایکس-پی اسمارت پرو ۲۰۱۹ مونده ، هرچی بود بردار بیا یه ترکیبی بزنیم ببینیم چی توش در میاد😆😆😆

Mahdi

متنفرم ازت

Milad7

چیکارش داری بدبختا خخخ

Atta_h

دارم میگم این هواوی بی صفت دیگه رد داده آخه کمونیستای بی بته شما که خدمات گوگل گوشیاتون ندارن چرا یه چیپست قویتر نمیذاری حداقل مشتری دلش به یه چی این گوشیای زاقارت هواوی خوش باشه….بعضی از هوادارن هواوی جالب میگن این چیپست کایرین 710 نیست این چیپست 710f یا 710a … اضافه شدن این پسوندارو فکرمیکنن پردازنده جدیدیه وقویتره …..واقعا خوب میچاپه مشتریاشو همون کایرین عتیقه رو یه f بهش چسپوند ملت بدوبدو رفتن خریدن دوباره الان اومده یه aاضافه کرده تازه این دیگه با فرایند 14نانومتری ساخته شده وپرمصرف ترم میشه عملا هیچ پیشرفتی نداشت پسرفت هم کرد دیگه از این به بعد تمام پردازنده های میان رده ش پسرفت میکنن با فرآیند 16نانومتری واقعا کرکر خنده شده این هواوی

bh974

چیپست ضعیف (رو n مدل این چیپستو استفاده کرده از پایین رده تا میانرده)خدمات گوگلم نداره ارزش خرید پایینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)