حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز اچ تی سی U Ear را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، لوازم جانبی

در حالی که ایربادزها یا هندزفری‌های کاملا بی‌سیم حالا در واقع یک بازار قابل توجه هستند و برندهای مختلف روی آن تمرکز کرده اند، برندهای نامدار و قدیمی همچون اچ تی سی چنین محصولی را هنوز ارایه نکرده است. امروز اما HTC U Ear لو رفته که می تواند اولین ایربادز این برند تایوانی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ایربادز اچ تی سی U Ear را ببینید.

اچ تی سی U Ear

اچ تی سی به زودی به تجارت سودآور ساخت هدست های بی سیم واقعی (TWS) می پیوندد. عکس هایی از FCC در حال حاضر طراحی اولین مجموعه آن را فاش کردند. آنها نمای بیرونی مشکی و براق دارند اما به غیر از آن تقریبا یادآور AirPod های اپل هستند.

اینها HTC U Ear نامیده می شوند و تاکنون اطلاعات بسیار کمی در مورد آنها وجود دارد. می توانید درگاه USB-C را برای شارژ و کابل همراه A به C به همراه خود مشاهده کنید.

پیش از این، این شرکت هدفون های سیمی USonic را با اتصال USB-C ساخته شده بود که این امر باعث می شود صدای نویز و یک کالیبراسیون خودکار ویژه برای صدای مطلوب ارایه کند. البته این ویژگی ها برای HTC کافی بود تا بتواند جک 3.5 میلی متری را در پرچمدار U11 توجیه کند. آیا U Ear ویژگی های مشابه ای دارد؟ فعلا راهی برای گفتن نیست.

همانطور که ممکن است برخی از شما به یاد داشته باشید، در یک مقطع از تاریخچه خود HTC کنترل برند مطلوب Beats را با نام Dre کنترل می کرد، حتی هدفون های گرانقیمت را نیز با تلفن های خود همراه می کرد. سپس سهام خود را به اپل فروخت که اقدام به تهیه و فروش کالاهای برند Beats کرد. کوپرتینویی ها همچنین Beats Music را برای سرویس های پخش خود از بین بردند.

نظر شما درباره اچ تی سی U Ear چیست؟ منتظر آن هستید؟ فکر می کنید با قیمت معقول ارایه شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

این که همون ایربادز اپله ولی رنگ مشکی.

خیلی به استفاده از اینا اعتقادی ندارم. میترسم از گوشم بیوفته 😅

Finch

لعنتی حداقل یه تحولی تو طراحیش بده

Amir galaxy

بیشتر هندزفری های توگوشی (یا هر اسمی که داره) مثل ایرداتس رو دوست دارم

Milad7

خیلی خوشگل هستش 🙂

Milad7

ای کاش اچ تی سی موبایل هم ی حرکتی میزد واقعا حیفه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)