حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گروه بندی تب گوگل کروم هفته آینده ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اینترنت، گوگل

نمی دانم حجم و شدت وبگردی شما در دسکتاپ چقدر است اما مثلا کسی مثل من همیشه تعداد زیادی تب باز دارد. گوگل فکر می کند که گروه بندی تب گوگل کروم می تواند راه حل مناسبی برای افرادی مثل من باشد و می خواهد این آپدیت را هفته آینده ارایه کند.

گروه بندی تب گوگل کروم

این شرکت امروز اعلام کرد که در حال افزودن ویژگی جدید گروه بندی تب به Chrome است. من، برای این ویژگی می توانم بسیار هیجان زده برای آن هستم. در حال حاضر می توانم ببینم که چگونه این امر به من کمک می کند تا ده ها زبانه ای را که معمولاً در هر زمان مشخص باز کرده ام، بهتر سازمان دهم. اگر می خواهید این ویژگی را اکنون امتحان کنید گوگل می گوید که در جدیدترین Chrome Beta موجود است و هفته آینده به طور گسترده تری به نسخه های دسکتاپ Chrome منتقل خواهد شد.

گروه بندی تب گوگل کروم

گروه بندی تب گوگل کروم

اجرای گروه بندی تب ها در گوگل کروم بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. می توانید با کلیک راست بر روی یک برگه و اختصاص نام و رنگ دلخواه، یک گروه درست کنید. سپس، رنگ گروه را در زیر برگهای موجود در گروه مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید نحوه سازماندهی آنها را تغییر دهید، می توانید برگه ها را از گروه به گروه دیگر بکشید.

گوگل کروم اولین مرورگری نیست که امکان ایجاد گروه بندی داخلی را فراهم می کند، به عنوان مثال می توانید پستی از برگه را با Vivaldi درست کنید اما اگر قبلا می خواستید زبانه ها را در Chrome گروه بندی کنید، باید به یک برنامه افزودنی شخص ثالث اعتماد کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مفید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)