حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف همزمان چند کامنت در اینستاگرام و قابلیت پین کردن کامنت به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

مدیریت کامنت‌ها در اینستاگرام برای پست های شلوغ خیلی سخت است. به نظر می رسد که آن ها می خواهند این بخش را سروسامان دهند. در همین راستا قابلیت حذف همزمان چند کامنت در اینستاگرام و قابلیت پین کردن کامنت به زودی ارایه می شود.

حذف همزمان چند کامنت در اینستاگرام

حذف همزمان چند کامنت در اینستاگرام

حذف همزمان چند کامنت در اینستاگرام

اینستاگرام امروز درباره راه اندازی و آزمایش چندین ویژگی جدید خبر داده است که با هدف تبدیل شدن به فضای مثبت تر این پلتفرم انجام می شود. این شرکت می گوید امکان حذف حداکثر ۲۵ نظر به طور همزمان و همچنین مسدود کردن یا محدود کردن چندین حساب همزمان وجود دارد. همچنین آن ها این ویژگی ها را آزمایش کرده و دریافته اند که آنها به ویژه به افرادی که فالورهای بیشتری دارند، کمک می کنند تا “یک محیط مثبت” را حفظ کنند.

این شرکت هم اکنون کنترل بیشتری به افراد می دهد که چه کسی می تواند آن ها را تگ یا منشن کند. افراد می توانند انتخاب کنند که آیا “همه”، “فقط افرادی که آن ها را فالوکرده‌اند” یا “هیچ کس” قادر به منشن کردن در یک نظر، پست یا استوری نباشد. این ابزار از صفحه تنظیمات حریم خصوصی در دسترس است.

پین کردن کامنت در اینستاگرام

پین کردن کامنت در اینستاگرام

پین کردن کامنت در اینستاگرام

علاوه بر این، در حال آزمایش توانایی پین کردن نظرات در بالای یک پست است. افراد می توانند نظرات مختلفی را، مشابه آنچه YouTube اجازه می دهد تا در بالای بخش نظرات در زیر فیلم ها پین شود، پین کنند. این امر به سازندگان این امکان را می دهد تا مکالمات مثبت را برجسته کنند.

همه این ویژگی ها به احتمال زیاد برای افرادی که فالورهای بزرگی دارند که ممکن است مورد سوء استفاده کاربران تصادفی قرار بگیرند، مفید هستند اما این شرکت می گوید این ابزارها همچنین به منظور “مبارزه با زورگویی آنلاین” طراحی شده اند که می تواند هر کسی را تحت تأثیر قرار دهد، نه فقط اینفلوئنسرها با افراد محبوب را.

این شرکت همچنین امروز داده هایی درباره تلاش های حذف محتوا خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در این گزارش آمده است:

این اقدام علیه ۱.۵ میلیون محتوای اینستاگرام در سه ماهه چهارم سال 2019 و سه ماهه اول سال 2020 به دلیل نقض قلدری و آزار و اذیت انجام شد. بیشتر مطالب توسط کاربران گزارش شده است، اما توسط فیس بوک کشف نشده است.

پیشگیری از زورگویی به کانون اینستاگرام تبدیل شده است و برای رفع این مشکل چندین ویژگی ایجاد شده است. به نظر می رسد ویژگی های جدید هم در همین راستا هستند. نظر شما درباره تلاش اینستاگرام در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اصلا با اینستا حال نمیکنم نت زیادی مصرف میکنه

Amir galaxy

من بسته نامحدود شبانه دارم برای اینستا فقط..توی روز اصلا نمیرم

Milad7

خیلی خوبه 😀

Milad7

من الان به زور روی ایفون insta+++ نصب کردم تا قابلیت دانلود عکس و استوری ها را هم داشته باشم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)