حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت تیبا ۲ آپشنال (تیبا ۲ پلاس) با تیبا ۲ چیست؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

تیبا ۲ پلاس یا تیبا ۲ آپشنال مدتی است که پیش فروش شده و حتی سه هفته پیش اولین سری تیبا ۲ پلاس تحویل داده شده سایپا را دیدیم. حال پرسش این است که تفاوت تیبا ۲ آپشنال (تیبا ۲ پلاس) با تیبا ۲ چیست؟ اجازه بدهید ببینیم سایپا برای خودرویی که هنوز خودش نامش را دقیقا نمی داند، چه امکاناتی در نظر گرفته و با نسخه عادی چه تفاوتی وجود دارد.

تفاوت تیبا ۲ آپشنال با تیبا ۲

بخش فنی تیبا ۲ پلاس یا تیبا ۲ آپشنال دست نخورده باقی مانده و همچنان شاهد یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر خروجی قدرت 80 اسب بخاری در دور موتور 5500 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 4000 باشیم که برای ارسال نیروی خود از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده خواهد کرد.

باتوجه به تصاویر جدیدی که از خودروی تیبا 2 پلاس منتشر شده است، در بخش بیرونی اتومبیل می توانیم به نصب برچسب کراس بر روی درب جلو اتومبیل و همچنین حاشیه استیل جلوپنجره اتومبیل باشیم و همچنین از پیشرفت های دیگر ظاهر اتومبیل می تواند سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، ریل سقفی و همچنین دیفیوزرهای سپر جلو و عقب باشیم تا این خودرو با ظاهری اسپرت به نظر برسد. طرح جدید آینه‌های این خودرو برگرفته از خودرو کوییک می‌باشد.

در داخل کابین هم اول از همه یک صفحه نمایشگر نصب شده در بالاترین قسمت داشبورد و کنسول مرکزی جلب توجه می کند و در ادامه می توانیم به روکش های چرم صندلی و همچنین کفپوش های قالبی شرکتی در زیر پای سرنشینان اشاره داشت. دیگر بخش های داخل کابین هم نسبت به نسخه اصلی تغییرات چندانی به خود ندیده است. دوربین دنده عقب نیز از آپشن‌های جدید این خودرو محسوب می‌شود.

نظر شما درباره تفاوت تیبا ۲ آپشنال (تیبا ۲ پلاس) با تیبا ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

خوبه سایپا با این ماشین به جهان فهموند هنوزم میشه چیزی زشت تر و احمقانه تر از ال۹۰ تولید کرد

Milad7

لگن متحرک بازی با مرگ 😐

Milad7

یعنی خراب اون کلمه آپشن شدم =)) خصوصا بخش برچسبش =)))))))))

Kalagh

برچسب جانبی 😐
من فقط نگاه

aydin274

خدایی جدی برچسب کراسم جزو آپشنه؟؟؟؟؟؟ از فردا میگن تحریم شدیم دیگه تیبا جدید بدون برچسب تولید میشه متاسفانه

Monarch

دیفیوزر :)))))))))))))))
انگار لامبو درست کرده ته سرعت این لگن چیه که بخواد دیفیوزر بذاره ؟؟؟؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)