حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo 10A رسما معرفی شد: همان ریلمی C3 برای بازار هند

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | ریلمی

در ترنجی خوانیدم که ریلمی Narzo 10 رسما معرفی شد و همان Realme 6i برای بازار هند است. به نظر می رسد که ریلمی می خواهد یک دستگاه فوق اقتصادی دیگر خود را هم به هند بیاورد و به همین دلیل ریلمی Narzo 10A رسما معرفی شده که همان ریلمی C3 برای بازار هند است.

ریلمی Narzo 10A

ریلمی Narzo 10A

ریلمی Narzo 10A

ریلمی Narzo 10A تقریبا شبیه Realme C3 است که در فوریه امسال ارایه شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل ، و محافظت با Gorilla Glass است.

در قلب این دستگاه از مدیاتک Helio G70 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. برای عکاسی، این تلفن هوشمند از یک دوربین سه گانه در پشت برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز پرتره (احتمالا عمق سنج) ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

در قسمت جلوی آن از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. یک سنسور اثر انگشت مجهز به عقب نیز برای امنیت وجود دارد. گزینه های اتصال در تلفن شامل 4G LTE ، Wi-Fi ، Bluetooth v5.0 ، GPS / A-GPS و یک درگاه میکرو USB است.

این دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme را اجرا می کند و از یک باتری 5000 میلی آمپری ساعتی با پشتیبانی از شارژ معکوس بهره می برد. این تلفن هوشمند 112 دلار قیمت دارد و از 22 مه در هند به بازار عرضه می شود.

نظر شما درباره ریلمی Narzo 10A چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

دوستان تا ۶۰۰ هزار تومان هندزفری بیسیم چی پیشنهاد میکنین؟!

pooria

یه هفتصدش بکن برو از دیوار یه freelace هواوی اکبند بگیر یه سریا که تو جشنواره خریدن دارن میدن

Amir galaxy

برای من نیست برای یکی از دوستامه بیشتر نمیتونه

Mahdi

شیائومی

Amir galaxy

احسنت
خب چ مدلی⁦☹️⁩

Mahdi

جدیدترینش رو بگیر 😂

Mahdi

ردمی ایرداتز پرفروشترینه تو دیجی

Farcry

اسپم:آقا مشخصات هر ۴ آیفون سری ۱۲ لو رفت.حافظه پایه در هر ۴ نسخه ۱۲۸ گیگابایت هست و هر ۴ مدل صفحه نمایش اولد دارن و 5G هم هستن ( آیفون ۱۲ که ۶۵۰ دلاره و آیفون ۱۲ مکس که ۷۵۰ دلاره صفحه نمایش اولد BOE و آیفون ۱۲ پرو ۹۹۹ دلاری و آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۰۹۹ دلار صفحه نمایش اولد سامسونگ با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارن) مقدار رم هم در نسخه های پرو ۶ گیگابایت و در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس ۴ گیگابایت هست.از اونجایی که اپل هر سه سال یکبار نوع حافظه nwme آیفون ها رو عوض میکنه احتمالا شاهد نوع سریعتر حافظه nwme در آیفون های سری ۱۲ هم باید باشیم.مثل اینکه حسگر لیدار بکار رفته در نسخه های پرو هم باعث افزایش سرعت فوکوس دوربین در شب میشه.

Finch

ریلمی ناظر 😆😆

Amin

ناظر به ریلمی هم نفوذ کرد 😐

Dr.Nazer

سلام
ممنون مخلصم
کوچیک شمام…

ببخشید اشتباه شد

Milad7

نازو که بهتره 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)