حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۳۰ لایت در راه است؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

ماه گذشته آنر از گوشی های پرچمدار Honor 30 ، Honor 30 Pro و Honor 30 Pro Plus رونمایی کرد. در پایان ماه مارس، این شرکت، Honor 30S را عرضه کرده بود. این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده با تراشه Kirin 820 5G وارد بازار شد. اطلاعات تازه نشان می دهد که این شرکت در نظر دارد یک تلفن سری Honor 30 دیگر را نیز عرضه کند. ممکن است این دستگاه آنر ۳۰ لایت باشد و خرداد ماه به بازار برسد. Honor 30 Lite باعث می شود که یک عضو اقتصادی تر هم در این خانواده باشد.

آنر ۳۰ لایت

منبع این مطلب که وجود تلفن جدید سری Honor 30 را فاش کرد نام دقیق آن را ذکر نکرد. این احتمال وجود دارد که این دستگاه بتواند گوشی هوشمند Honor 30 Lite باشد.

تلفن های Honor 20 و Honor 20 Pro از سال گذشته با جانشینی گوشی های Honor 30 ، Honor 30 Pro و Pro + بازنشسته شدند. Honor 20S که در ماه سپتامبر معرفی شد جایگزین Honor 30S را دارد. در آوریل 2019 ، این شرکت تلفن Honor 20 Lite را عرضه کرده بود. از این رو، به نظر می رسد که زمان رسیدن جانشین آن فرارسیده است.

از این رو، گوشی سری Honor 30 که ممکن است در ماه ژوئن یا ژوئیه به بازار عرضه شود می تواند آنر ۳۰ لایت (با نام مستعار Honor 30 Youth Edition) باشد.

هنوز در مورد مشخصات شایعه شده گوشی آنر ۳۰ لایت هنوز هیچ سخنی در دست نیست. Honor 20S توسط چیپست Kirin 710 تغذیه می شد، به همین دلیل جانشین آن می تواند با Kirin 810 ارایه شود.

در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ آنر سری Honor X10 را معرفی می کند. شایعات حاکی از آن است که تلفن های هوشمند Honor X10 و Honor X10 Pro را شامل می شود. مشخصات و قیمت های X10 و X10 Pro در طی این هفته لو رفته بود. پیش بینی می شود X10 به عنوان ارزان ترین تلفن 5G عرضه شود.

نظر شما چیست؟ شما منتظر عضو جدید خانواده آنر ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوکی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)