حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصویر ردمی 10X لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | ردمی، شایعات

تقریباً در همان زمان که Redmi 9 در وب سایت شیائومی لو رفت، طبق گزارش ها Redmi 10X نیز در لیست کنسول Google Play ظاهر شد. ردمی ۱۰ ایکس، از آنجایی که امسال سریال Redmi 9 را در اختیار داریم، کمی غیر معمول به نظر می رسد، اما این شایعات همچنان ادامه پیدا کرده است که گفته می شود Redmi Note 9 برای بازار چین مجددا ارایه خواهد شد. به هر صورت امروز مشخصات و تصویر ردمی 10X لو رفت.

ردمی 10X

ردمی 10X

ردمی 10X

این لیست نشان می دهد که Redmi 10X 4G می تواند نام رمز Merlin را داشته باشد و به جای چیپست Helio G85 که شانس بودن در قلب Redmi Note 9 را دارد، از پردازنده مدیاتک هلیو جی ۷۰ استفاده می کند. این پردازنده با یک پردازنده گرافیکی Mali G52 ارایه می شود. این تلفن هوشمند همچنین با رم 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد اما انتظار گزینه های دیگر را نیز داریم.

این دستگاه به راحتی با Redmi 9 اشتباه گرفته می شود و انتظار می رود مجموعه مشخصات مشابهی را در آن قرار دهد. با این حال، وجود رزولوشن FHD + با وضوح 2340 در 1080 پیکسل یکی از آن شباهت‌ها است و هر دو دستگاه اندروید 10 را اجرا خواهند کرد.

یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری در داخل تلفن هوشمند Redmi 10X 4G وجود دارد و با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی همراه است. برای دوربین سلفی این گوشی دارای دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است. در قسمت عقب دستگاه از دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی بهره گرفته می شود که در داخل یک ماژول مربع شکل قرار گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه نیز موجود است.

درباره تاریخ عرضه Redmi 10X 4G در لیست چاینا تلکام اطلاعاتی ذکر نشده است. با این حال، اعلام شده که این گوشی با قیمت 1499 یوان یا 211 دلار قیمت گذاری می شود. این دستگاه در سه انتخاب رنگی سبز، آبی و سفید با نام های فانتزی (!) Sky Blue ، Pine Morning Green و Ice Fog White قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۱۰ ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

جناب عطایی تیزر جالب انر 10x هم بزارید اومده…
ممنون.خبر بعدی هم واسه میت چهل است بزارید…

persepolis

#Huawei Mate 40 With Harmony OS 1.0.1
#huaweimate40 #huaweimate40pro

persepolis

بنظر میرسه دو تا دوربین زیر نمایشگر میت چهل باشه!؟.
درسته عزیزان!؟.

persepolis

و یه حسگر تشخیص چهره

Mohammadr

از لحاظ ظاهری میتونست زیباتر باشه اما همینکه پایین نمایشگر هم redmi ننوشته، خیلی خوبه😁 #مهدی

Mahdi

آره راست میگی ردمی و آنر و نوکیا همین نوشته زیرشون رو مخه اگه برش دارن باور کن ۵ درصد بیشتر تو این مدلا فروششون بالا میره🙂

persepolis

کدام نوشته؟

persepolis

گوشی ویوو G1 با قابلیت تقسیم ایزوله بندی معرفی شد

جایگاه دور از انتظار آیفون ۱۱ در جدول DxOMark

Babak

پشتش دقیقا همین نوت۹ اس که من خریدم ولی پانچ هول این گوشه نمایش ه ولی نوت ۹ وسطه. جالب ه نوت ۹ اس همون نوت ۹ پرو ه . شیا تو نام گذاری معرکه عمل میکنه. اینم ردمی ۹ که ۱۰ ایکس هم هست

Milad7

این که خیلی شبیه به نوت9اس هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)