حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ مدل موبایل پرفروش چارک اول سال ۲۰۲۰ متعلق به فقط سه برند است

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

با اینکه سامسونگ همچنان عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل را یدک می کشد اما در بررسی پرفروش‌ترین مدل‌های موبایل می توان نام چندین مدل از چند برند دیگر را هم دید. در حقیقت ۱۰ مدل موبایل پرفروش چارک اول سال ۲۰۲۰ متعلق به فقط سه برند است. این سه برند به ترتیب تصاحب رتبه اول تا سوم عبارت اند از: اپل، شیائومی و سامسونگ.

۱۰ مدل موبایل پرفروش چارک اول سال ۲۰۲۰

همانطور که می بینید، آیفون ۱۱ همچنان مقام پرفروش‌ترین مدل موبایل دنیا را با اختلاف خیلی زیاد نسبت به رتبه‌های بعدی دارد. توجه کنید که قیمت پایه این دستگاه ۷۰۰ دلار است و به دلیل حافظه کم حتی عموما کمتر کسی این نسخه را می خرد. این یک موفقیت خیلی بزرگ برای اپل است چرا که تمام رقبای غیر اپلی دیگر حاضر در این لیست ۱۰ تایی حدودا قیمتی پایین تر از ۴۵۰ دلار دارند.

رتبه دوم برای ردمی Note 8 و Note 8T است. شیائومی این دو مدل را یکی با پشتیبانی از NFC و دیگری را با طراحی جمع‌وجورتر اریه کرد. آخرین گزارش درباره این دستگاه ها که فرصت هم نشد در ترنجی آن را پوشش بدهم، فروش ۳۰ میلیون عددی کل خانواده ردمی نوت ۸ از ابتدا تا کنون بود.

گلکسی A51 پرفروش‌ترین مدل موبایل سامسونگ است. این کاملا قابل پیش‌بینی بود چرا که با کنار رفتن گلکسی A50 احتمالا جانشین آن به جایش قرار خواهد گرفت.

در ادامه مدل های اقتصادی تر سامسونگ یعنی A10s در کنار A20s و A01 نیز در این لیست هستند. ردمی نوت ۸ پرو، ردمی 8A از شیائومی و در نهایت آیفون های پرچمدار ۱۱۵۰ و ۱۰۰۰ دلاری اپل هم در این لیست حاضرند و فروش برخی از آن ها از موبایل ها فوق اقتصاد زیر ۱۳۰ دلار هم بیشتر بوده است.

۱۰ مدل موبایل پرفروش چارک اول سال ۲۰۲۰

۱۰ مدل موبایل پرفروش چارک اول سال ۲۰۲۰

به این ترتیب می توان متوجه شد که سیاست آیفون ارزان اپل به شدن جواب داده و شیائومی هم به خوبی می تواند نیاز کاربران را تشخیص دهد. سامسونگ طبق یک سنت توانسته محبوب‌ترین اعضای خانواده گلکسی A را در رتبه خوبی نگاه دارد اما آنطور که مشخص است، با اینکه از بین ۱۰ جایگاه صاحب ۴ جایگاه است اما جایگاه آنچنان مستحکمی ندارد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از دستگاه های این لیست برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

با معرفی ایفون های جدید و تقریبا زمان پایان یافتن کرونا ویروس هم هست
شاهد فروش خب ایفون خواهیم بود

The Destroyer

تو چارک آخر ۲۰۱۹ هم همین سه برند پرفروش‌ترین گوشیا رو داشتن… احتمالا فروش سری ردمی نوت ۹ از نوت ۸ هم بیشتر باشه…

آخرین چارک هر سال همیشه اپل رکورد میزنه
عملاً هرسه آیفون ۲۰۱۹ تو لیست هستن اما هیچ ردو نشونی از بالارده ها و پرچمدارهای برندهای اندرویدی جزو ۱۰ تا نیست!
این آمارو ارقام در صورتیه که هنوز آیفون se 2020 به صورت گسترده عرضه نشده .
فروش آیفون های ۲۰۲۰ با دیزاین و نمایشگره بهتر و پرفورمنس و دوربین ارتقاء یافته از این هم بالاتر میزنه.

david2arc

اگه سری نوت هشت و نوت هشت پرو رو جمع کنیم خیلی نزدیک میشه به اپل . برای برندی که در بسیاری از کشور های دنیا فروش رسمی نداره سری هشت یک شاهکار بوده

بیشترین فروش اپل تو بازار کشور مادری ، اروپا و چین هست و در نقطه ی مقابل بیشترین فروش شیائومی تو بازار هند ، آسیای غربی و اروپاست
در واقع بازار آمریکا برای اپل با بازار هند برای شیائومی یر به یر میشه
بازار چینه اپل با بازار اروپای شیائومی یر به یر میشه چون تو بازار اروپا شیائومی در کنار اوپو بیشترین حاشیه ی سود و بالاترین رشد فروش رو داشتن
و در آخر بازار اروپای اپل با بازار خاورمیانه ی شیائومی یر به یر میشه

علت اصلی فروش اپل، وجود پول هنگفت در کشور مادریش یعنی آمریکاست. در حالی که در چین رقبای وطنی زیادی برای شیا هست، در آمریکا اپل یکه تازی میکنه

Mahdi

عاشقتونم اوپل ، شیائمی و سامسنگ

bh974

عملکرد اپل جای تحسین داره

Amir galaxy

آیفون ۱۱ چقد طرفدار داره!

Milad7

به به آیفون 11 😀

UnderTaker

چه میکنه شیائومی با سری نوت٨ 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)