حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۵ وات وان پلاس تاییدیه گرفت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | وان‌پلاس

شارژر سریع ۶۵ وات هر چند خیلی سریع و جذاب است اما دیگر آنقدر شگفت انگیز نیست چون در حال حاضر چندین برند این شارژر را حتی با موبایل خود می فروشند. این موضوع درباره شیائومی جالب تر است که حتی می ۱۰ پرو 5G از شارژر ۶۵ وات پشتیبانی نمی کند اما این شارژر درون جعبه اش وجود دارد. با این وجود شارژر ۶۵ وات وان پلاس تاییدیه گرفته است. پیش از این نیز وان پلاس را جز یکی از برندهای پیشرو در زمینه شارژ سریع می دانستیم.

شارژر ۶۵ وات وان پلاس

وان پلاس جدیدترین پرچمداران خود را معرفی کرد و هر دوی آنها با شارژ سریع 30 وات عرضه می شوند. با این حال، این خیلی سریع به نظر نمی رسد به خصوص هنگامی که شرکت مادر BBK Electronics در حال فروش تلفن های هوشمند Oppo با شارژ سریع سیمی ۶۵ وات است.

احتمالا این امر با پرچمدار OnePlus بعدی تغییر خواهد کرد. این برند به تازگی شارژری با مشخصات ۶.۵ آمپر و ۱۰ وات را در TUV Rheinland تأیید کرده است.

شارژر ۶۵ وات وان پلاس

شارژر ۶۵ وات وان پلاس

این به احتمال زیاد این همان فناوری است که در Oppo Find X2 Pro و تلفن های هوشمند Oppo Ace با عرضه محدود دارند، است. وان پلاس ۸ پرو با باتری ۴۵۱۰ میلی آمپر ساعتی خود را با Warp Charge 30T از 0 تا 63 درصد در مدت نیم ساعت شارژ می کند. برای مقایسه ، Find X2 Pro دارای یک باتری کمی کوچکتر –  یعنی 4260 میلی آمپر ساعت است – اما در سی دقیقه تا 95 درصد شارژ می شود.

گواهینامه TUV Rheinland گواهینامه استاندارد ایمنی و کیفیت محصولات را تأیید می کند. این بدان معناست که شرکت مشهور آلمانی دستگاه یا فناوری شما را تأیید می کند ، در این حالت OnePlus 8T / OnePlus 9 آینده در حالی که توسط یک مصرف کننده مورد استفاده قرار گیرد، مثلا آتش نمی گیرد!

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۶۵ وات وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

بهتر نیست به جای فست شارژ بالا عمر باتریو بیشتر کنن😑

pooria

خب تو بگو باتری بزرگ تر کجا جا بدن

Mahdi

فکر کنم منظورش عمر مفید باتری مثلا از دو سال بشه سه سال

محسن علیرضائیان

تنها راهش کوچ کردن از تکنولوژی قدیمی باطری ها به تکنولوژی‌های جدیدتره پوریا جان، این رویا تا چند سال دیگه محقق میشه، باطری هایی با ظرفیت بالاتر و نیاز به جای کمتر وارد بازار میشن.

صحیح
نسل بعدی باتری ها گرافنی هستن و پروسه ی تولید و مکانیزم شارژ و ساختار متفاوتی با باتری های لیتیوم یون و پلیمری کنونی داره و در عین حال دوام ،ماندگاری و سرعت شارژ بالاتری هم دارن. اگه این تکنولوژی به تکامل و بلوغ برسه به عنوان یه مثال شاید بشه اینطور گفت که یه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپره گرافنی حداقل تا ۲-۳ روز با استفاده ی سنگین راحت باتری لایف میده و با شارژره مثلاً ۳۰ وات حداکثر در ۲۰ دقیقه فول شارژ میشه.

Milad7

ای بابا دل آدم رو میبرن کرب و بلا 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)