حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو ام ۲ پرو احتمالا یک میان رده دیگر از این برند خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | پوکو، شایعات

در حالی که همه کاربران منتظر پرچمدار اقتصادی پوکو هستند اما این شرکت مدام در حال معرفی میان رده است. سه ماه پیش پوکو ایکس ۲ با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و قیمت ۲۲۵ دلار رسما معرفی شد و حالا جدیدترین شایعات می گویند که پوکو ام ۲ پرو احتمالا یک میان رده دیگر از این برند خواهد بود. در حقیقت اصلا بعید نیست Poco M2 Pro چیزی مانند یکی از اعضای خانواده ردمی نوت ۹ باشد.

پوکو ام ۲ پرو

برند POCO اکنون مدتی است که فعال نیست. آنها پس از ارایه موفقیت آمیز Poco F1 مدل Poco X2 را معرفی کردند. اکنون Poco سرانجام معرفی تلفن هوشمند آینده خود را تایید کرده است و مطمئنا به زودی شاهد Poco F2 Pro خواهیم بود. آنها تصویری را در توییتر خود منتشر کردند که می گوید: “پوکو از خواب بیدار می شود”.

این بدان معنی بود که پوکو دوباره با قدرت تمام می شود. انتظار می رود یک یا دو گوشی هوشمند وجود نداشته باشد. یکی از مواردی که می دانید Poco F2 Pro خواهد بود، در حالیکه عضو دوم یک گوشی جدید از خانواده M خواهد بود، یک خانواده جدید!

اخیرا دستگاهی در وب سایت Mi India معروف به Poco M2 Pro مشاهده شد و این دستگاه دارای نام مدل “M2003J6CI” است. این وب سایت مقدار SAR 1.6 W/kg را نشان داد که البته زیاد هم هست اما از این که بگذریم شماره مدل به خودی خود سرنخ هایی در مورد دستگاه آینده به ما می دهد. پوکو ام ۲ پرو با شماره مدل “M2003J6CI” بسیار شبیه به شماره مدل های سری Redmi Note 9 است. این نکته را به ما نشان می دهد که این دستگاه ممکن است یک تلفن هوشمند میان رده باشد.

به احتمال زیاد می توان گفت که دو اتفاق برای Poco M2 Pro وجود دارد. خوب اگر به ترکیب ردمی نوت ۹ توجه کنید، عدم اتصال 5G وجود دارد. از این رو، ممکن است یک حدس و گمان وجود داشته باشد که این گوشی با چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک به بازار عرضه شود و آن را به یک تلفن هوشمند میان رده 5G آماده تبدیل کند.

در غیر این صورت، می تواند با اسنپدراگون ۷۲۰ جی همراه باشد و با اندکی تغییر در بازار هند، مجدداً با نام تجاری Redmi Note 9S شناخته شود.

همچنین این ممکن است یک تلفن هوشمند منحصر به فرد هندی باشد و به زودی رونمایی یشود. ما می توانیم طراحی الهام گرفته از سری Redmi Note 9 در Poco M2 Pro انتظار داشته باشیم. در حالی که پیش بینی می شود Poco F2 Pro یک مدل Redmi K30 Pro با برند مجدد باشد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید لزومی به این تغییر نام ها و برندهای مختلف شیائومی هست؟!

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

اول از همه عذرخواهی میکنم بابت بی ربط بودن کامنتم و صحبتم خطاب به اون کساییه که از چین بت درست کردن یه سرچ ساده تو گوگل بزنید(بینگ لو دانشمند چینی محقق کرونا) ببینید چی دربارش نوشتن بیشتر از این توضیح نمیدم نیاید انگ غرب پرستی بهم بزنید لطفا من ایرانیم و فقط و فقط کشورم واسم مهمه گور پدر آمریکا و چین و…

The Destroyer

از کشور کمو.نیستی و دیکتا.توری نباید بیشتر از این هم انتظار داشت… ای کاش روزی برسه که همه جای دنیا مردم حق رأی برابر داشته باشن و درگیر ر.هبر و پادشاه و… نباشیم

afsoon

🙄یه نفر برداشته تفنگ کشتش چه ربطی به حکومت داشت ؟ الان تو استرالیا یکی دست کرد تفنگ بیست نفر رو کشت همین چند روز پیش فقط بخاطر این که تو خونه نموندن بیام بگم استرالیا بد؟

Amir galaxy

مدافع منابع چین
#لی_چون_اون

Dr.Nazer

#فلان_اوه_هیون

m.b

#کلاس_قرآن_جون

Dr.Nazer

😂😂😂

david2arc

دوست عزیز نمیخام بالای منبر برم و زیاده گویی کنم ولی برای درک درست از رویدادهای فعلی لازمه یکم به عقب بریم و یکی، وقایع بعد رونسانس و یکی هم بعد از جنگ جهانی اول رو از منابع “مستقل” مطالعه کنیم . بعد متوجه میشی خیلی حرفها فقط روی کاغذ صحیح هستند

Mahdi

پکو هم شورش رو درآورده یه گوشی ۳۵۰ دلاری با اسنپ۸۶۵ بدنه پلاستیکی دوربین دوگانه ، صفحه ال سی دی و پشتیبانی از کارت حافظه بده مطمئنا خیلی فروش میره

Mahdi

چیزی که ازش میترسیدیم داره سرمون میاد از اتاق فرمان خبر دادن mi10e شیائومی قراره از exynos 990 استفاده کنه😭😭😭

Finch

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
واااااااااای دلممم وااای
آقا گفتید گوگل واسش رقابت مهم نیست و به دلایلی میخاد از اگزینوس استفاده کنه
ویوو هم که اسنپ بوسید گذاشت کنار
شیائومی هم که به جمع اگزینوسی ها پیوست
یواش یواش همینجوری پیش بره اسنپ باید بیاد رو جی ال ایکس و گوشی های طرح اصلی سرمایه گذاری کنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mahdi

ببین من شیائومی رو میزارم کنار اگه اسنپدراگون رو بزاره کنار

Finch

اون موقع من میرم طرفدار شیائومی میشم🤗😁

Mahdi

واقعا ؟ حریم خصوصیت چی میشه🙂

Finch

بحث حریم‌خصوصی ‌‌ و … بیشتر شوخی‌ و باب اذیت کردن بود
چون خودِ شرکت گوگل با استفاده از اندروید تمام اطلاعاتت رو داره
چی دوس‌داری
چی سرچ می‌کنی
غذا چی دوس‌داری
کی می‌خوابی
و و و و
عملا دیتا یا وای‌فا رو روشن کنی دیگه حریم خصوصی نداری …

Mahdi

🙂🙂🙂😐

m.b

https://www.gizmochina.com/2020/05/06/leak-reveals-poco-f2-pro-launch-date-is-next-week/

تاریخ و ساعت دقیق رونمایی پوکو f2 جناب عطایی

online_wireless

گوشی های مدل Poco واقعا خیلی خوب بودن هم سخت افزار هم قیمتشون

online_wireless

امیدوارم که قیمتشو بازم پایین نگه داره و زیادش نکنه تا فروش خیلی خوبی رو داشته باشه

persepolis

قیمت pocof2pro
570
و 649 و749
در چند رنگ و 5 روزه دیگه در اسپانیا به فروش میرود…
این ها را هم بزن جناب عطایی

persepolis

ممنون خوندم…قبل اینکه بزنید جای دیگه گفته بودم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)