حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح فروش سایپا شاهین به زودی اعلام خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا شاهین خودرو جدید این شرکت خودروسازی است که قرار بود برای فروردین یک طرح فروش داشته باشد. با توجه به شرایط کرونایی و البته مقدمه‌سازی افزایش قیمت بر اساس قیمت حاشیه بازار (!) شاید بهتر باشد که این خودرو هر چه دیرتر به فروش برسد تا قیمت بیشتر توسط کارخانه برای آن توجیه‌پذیر باشد. با این شرایط گفته می شود که طرح فروش سایپا شاهین به زودی اعلام خواهد شد.

طرح فروش سایپا شاهین

طرح فروش سایپا شاهین

طرح فروش سایپا شاهین

برنامه قبلی سایپا این بود تا اولین مرحله پیش فروش شاهین در هفته آینده و به مناسب نیمه شعبان برقرار شود. اما با توجه به مشکلات مربوط به کرونا و تغییر جزئی برنامه ها، احتمال دارد که فروش این سدان جدید با چند روز تاخیر آغاز شود. به هر حال می توان گفت که به احتمال بسیار زیاد، سایپا شاهین تا پایان اردیهشت یا شاید اوایل خرداد ۱۳۹۹ به فروش می رسد و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی مراحل پیش خرید این خودرو را انجام دهند.

طبق اطلاعات دریافتی احتمالا طی چند هفته ‌آینده فروش خودرو سایپا شاهین آغاز خواهد شد. هنوز به طور رسمی اطلاعات مربوط به این خودرو از سوی سایپا اعلام نشده ولی به احتمال زیاد خودرو سایپا شاهین در نسخه‌های مختلف با گیربگس‌های اتوماتیک و دستی روانه بازار خواهد شد.

شاهين با استفاده از موتور ۱۶۵۰ سي سي ۱۶ سوپاپه با تكنولوژي VVT، گيربكس اتوماتیک ۶ سرعته، دارا بودن ۶ كيسه هوا و و طراحي بدنه با استفاده از فولادهای با استحكام بالا، به زودي به بازار عرضه خواهد شد تا رقابت را در بازار خودروهای هم كلاس خود دو چندان نمايد.

آپشن های سایپا شاهین

  1. ۱- ايربگ راننده و سرنشين جلو
  2. ۲- کمربندهای ایمنی جلو با سیستم پیش کشنده
  3. ۳- هشدار بستن کمربند ايمني راننده
  4. ۴- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  5. ۵- آينه هاي جانبي تاشونده برقي
  6. ۶- سيستم هشدار موانع دنده عقب (سنسور پارك خودرو)
  7. ۷- دوربين ديد عقب
  8. ۸- چراغ روشنايي در روز (Day Light)
  9. ۹- چراغ مه شكن جلو و عقب
  10. ۱۰- چراغ هاي اتوماتيك (Auto Light)
  11. ۱۱- مولتي مديا ۷ اينچي
  12. ۱۲- سيستم ورود خروج بدون سوييچ
  13. ۱۳- استارت دكمه اي
  14. ۱۴- سانروف
  15. ۱۵- سوييچ هاي روي فرمان سيستم پخش صوتي
  16. ۱۶- سطح ايمني مطابق با استانداردهاي اروپا (ECE)
  17. ۱۷- مجهز به سيستم هاي EBD,ABS,BAS و هشدار تعويض دنده (GSI)

دکتر غلامرضا کیامرزی که سال ها به عنوان دامپزشک و پژوهشگر پرندگان شکاری در خصوص گونه‌های مختلف شاهین از جمله شاهین ایرانی موسوم به “شاهین سرخ” فعالیت داشته است در نامه‌ای به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پیشنهاد کرد در راستای حفظ و حمایت از این پرنده باشکوه ایرانی، نام محصول جدید سایپا را به “شاهین” تغییر دهند.

این فعال محیط زیست پیشنهاد خود را طی نامه‌ای رسمی برای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارسال کرده است. نمونه اولیه محصول سدان جدید گروه خودروسازی سایپا در سال  ۱۳۹۷ رونمائی شد که در آن زمان نام “رهام” برای آن انتخاب شد. این خودرو به همراه یک محصول کراس اوور جدید دیگر که هر دو در قالب مگاپلتفرم SP۱۰۰ سایپا طراحی شده‌اند، چند روز پیش توسط رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت مورد بازدید قرار گرفتند.

نظر شما چیست؟ منتظر شاهین سایپا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

گغقط در یک کلام
گارابه

Milad7

پیشرانه اش خیلی ضعیفه….

Milad7

ظاهرا قراره قیمت کارخانه اش هم 130 میلیون باشه 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)