حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد نصب تلگرام در پلی استور به ۵۰۰ میلیون مرتبه رسید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

بدون شک تلگرام را می توان شناخته شده‌ترین پیام‌رسان در کشور دانست. این پیام رسان محبوب به رکورد جالبی دست پیدا کرده و باید به شما بگویم که تعداد نصب تلگرام در پلی استور به ۵۰۰ میلیون مرتبه رسیده است.

تعداد نصب تلگرام در پلی استور

تلگرام ۵۰۰ میلیون بار نصب در فروشگاه Google Play را در میان همه گیر COVID-19 کسب کرده است. از آنجا که این برنامه بر روی دستگاه، مانند سایر برنامه های پیام رسانی؛ از پیش نصب نشده است این یک گام باورنکردنی برای Telegram است.

با این حال، این برنامه هنوز هم برای دستیابی به رقبای خود مسیری طولانی دارد. واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، اخیراً به پنج میلیارد بار بارگیری رسیده و Google Messages به یک میلیارد بار رسید.

تلگرام به دلیل داشتن رمزگذاری End-to-End توانسته است با سایر برنامه های کاربردی با موفقیت رقابت کند. به دلیل افزایش نگرانی های مربوط به حریم شخصی، تعداد فزاینده ای از کاربران از این امر آگاه می شوند.

تعداد نصب تلگرام در پلی استور

تعداد نصب تلگرام در پلی استور

این پیام رسان همچنین دارای ویژگی های جالبی مانند فضای ذخیره سازی ابری، پوشه ها و پشتیبانی از چندین سیستم عامل است. تلگرام همچنین به لطف برنامه دسکتاپ خود، وفاداری برخی کاربران را به دست آورده است، چرا که برخلاف واتس اپ نیازی نیست که تلفنهای کاربران برای کارکرد متصل شوند.

ماه گذشته، تلگرام اعلام کرد که در حال کار بر روی ویژگی تماس تلفنی ایمن برای رقابت با Zoom و Houseparty است، اما در حال حاضر جزئیاتی درباره زمان اجرای این ویژگی در دست نیست. پیش از این، تیم تلگرام رکورد جدیدی را اعلام کرده بود که 400 میلیون نفر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند.

تماس تصویری گروهی تلگرام به صورت رمزنگاری شده امسال ارایه می شود

با توجه به خدمات تماس ویدیویی گروهی؛ این شرکت با بیان این که عقب افتادگی کنونی باعث شده است تا مردم خود را در خانه قرنطینه کنند و خواستار کار از وضعیت خانه باشند. از این رو، مردم به یک ویژگی ارتباطی ایمن اما سریعتر نیاز دارند. این شرکت اطمینان داده است که مایل است این نگرانی را از بین ببرد. آنها برای ویژگی تماس ویدیویی روی یک بستر امن و همچنین بصری تمرکز می کنند.

نظر شما چیست؟ شما هنوز کاربر تلگرام هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

غیررسمی هم حساب بشه به یه میلیارد میرسه

Milad7

چند100 تا پوسته غیر رسمی هم داره 🙂

Milad7

من همچنان با تلگرام ایکس راحت ترم….

Milad7

من همچنان با ت ل گ ر ا م ایکس راحت ترم….

Milad7

الان این دیس زدن داشت؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)