حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس تصویری گروهی تلگرام به صورت رمزنگاری شده امسال ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

این همه گیری کووید-۱۹ اگر هر بدی داشته باشد اما کمک می کند به ارتقا زیرساخت ها برای دورکاری که این موارد علاوه بر ارتقا زیرساخت‌های اینترنت به ارتقا نرم افزارهای ارتباط تصویری گروهی بسیار کمک کرده است. مثلا همین تلگرام! تا کنون تلگرام تماس تصویری را ارایه نکرده بود اما حالا قرار است که تماس تصویری گروهی تلگرام به صورت رمزنگاری شده امسال ارایه می شود.

تماس تصویری گروهی تلگرام

ارز دیجیتال تلگرام به نام گرم (Gram)

این شرکت امروز اعلام کرد که برنامه پیام رسان Telegram یک سرویس تماس ویدیویی گروهی را ارائه می دهد که قرار است اواخر امسال راه اندازی شود. می گوید گزینه های فعلی امنیت یا کارایی است، اما بنا به درخواست کاربر هر دو را ارائه می دهد. تلگرام این را در کنار خبری مبنی بر اینکه به ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است، منتشر کرد و بد نیست بدانید که در مدت دو سال تعداد کاربران آن دو برابر شده است.

ادعای تلگرام مبنی بر این که سرویس های تماس ویدیویی گروهی فعلی امنیت یا قابلیت استفاده را ارائه می دهند یک ضربه تند و شدید یه Zoom کاربر پسند است که در ماه های اخیر مورد هجوم چندین رسوایی امنیتی قرار گرفته است. منتقدین خاطرنشان كردند كه ادعاهای این سرویس درباره ارائه رمزنگاری End to End كذب و نادرست بوده است و تنظیمات پیش فرض حریم خصوصی آن باعث شده تا کاربران ناخوانده بتوانند از تماس های ویدیویی که دعوت نشده بود، استفاده كنند. با این حال، تلگرام نیز تا حدودی با انتقاد از طرف جامعه امنیتی روبرو شده است زیرا رمزگذاری End to End آن به صورت پیش فرض فعال نیست.

طبق گفته های تلگرام، این نرم افزار پس از رسیدن به ۳۰۰ میلیون کاربر در سال، به نقطه ۴۰۰ میلیون کاربر در سال رسید. دستیابی به این نقطه بدان معنی است که از سال ۲۰۱۸، زمانی که ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت، حالا پایگاه کاربر آن دو برابر شده است.

این شرکت اعلام کرده است که حداقل روزانه 1.5 میلیون کاربر جدید در این سرویس ثبت نام می کنند و آنها پردانلودترین برنامه رسان‌های اجتماعی در بیش از ۲۰ کشور جهان است. با این حال، پایگاه کاربر آن هنوز در مقایسه با واتس اپ ، که از ۲ فوریه امسال ۲ میلیارد کاربر را به خود اختصاص داده بود، بسیار کمتر است!

علاوه بر اعلان ماهانه کاربران فعال، تلگرام همچنین مجموعه ای از ویژگی های جدیدی را که امروز راه اندازی شده است، به تفصیل شرح داده است. کاربران هم اکنون می توانند قطعه های آموزشی را به آزمونهای ایجاد شده در این سرویس اضافه کنند، یک فهرست جدید برای مرور ۲۰ هزار استیکر موجود در Telegram وجود دارد و این شرکت همچنین ویژگی های جدیدی را به مشتری macOS خود اضافه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه تماس گروهی تصویری تلگرام هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

#Redmi
معرفی نسخه ی گلوبال سری ردمی نوت ۹ در تاریخ ۳۰ آپریل به صورت رویداد آنلاین…
Redmi Note 9 series global launching at April 30
✓http://uupload.ir/files/l8bi_img_20200424_185905.jpg
چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ / هلیو G85 محتمله …

online_wireless

واقعا صد حیف که تلگرام فیلتره. کاشکی اینستا فیلتر میشد ولی تلگرام نه. تلگرام کلی قابلیت های مختلف داره که هر روز بهش اضافه میشه که واقعا خیلی کاربردی هستن.

Milad7

وقتی ت*ل شیلتره چه فایده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)