حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس تاخیر ندارد اما بازی‌هایش شاید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ایکس باکس

ایکس باکس سری ایکس در نگاه اول خیلی جذاب نبود و جو روانی بازار نیز همراهش نیست اما قدرت پردازشی پایین تر و طراحی نزدیک تر به تولید مایکروسافت که مشکلی هم برای تولید انبوه ندارد می تواند آماده‌تر بودن مایکروسافت نسبت به سونی را نشان دهد. در همین راستا گفته می شود که زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس تاخیر ندارد اما بازی‌هایش احتمالا داشته باشد.

زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت جدیدترین کنسول بازی خود یعنی Xbox Series X را تا پایان سال منتشر خواهد کرد. از همین حالا، بیشتر ویژگی های این کنسول (بخصوص سخت افزار) رسمی هستند. با این حال، هنوز هم چند مورد وجود دارد که ما از این کنسول اطلاعی نداریم. همه گیری ویروس کرونا در برنامه بسیاری از محصولات فناوری تأثیر گذاشته است.

آیا جدیدترین کنسول بازی Xbox Series X مایکروسافت تحت تأثیر این قرار خواهد گرفت؟ آقای Phil Spencer ، رئیس Xbox در مصاحبه با CNBC گفت كه کنسول Xbox Series X باید به موقع تحویل داده شود.

ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس

“به طور کلی، من فکر می کنم انتظارات خود را برآورده خواهیم کرد.” اسپنسر در مصاحبه ای گفت: “من می خواهم بگویم كه آنچه ما نمی دانیم احتمالا مربوط به تولید بازی است. از این گذشته، تولید بازی یک پروژه بزرگ است که به صدها هزار نفر نیاز دارد. بنابراین، به احتمال زیاد برخی از بازی ها ممکن است به تأخیر بیفتند. ”

در حال حاضر “Halo: Infinite” هنوز تنها بازی شناخته شده ای است که در اواخر سال جاری روی ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. با این حال، گزارش هایی وجود دارد که Xbox به زودی یک سری از بازی های جدید را روی پلتفرم Xbox Series X به نمایش می گذارد.

قدرت گرافیکی Xbox Series X تا ۴۰ درصد بیشتر از PS5 است

از هم اکنون، هیچ اطلاعات معتبری درباره قیمت این کنسول در دست نیست. با این حال، این شرکت می گوید قیمت آن رقابتی و انعطاف پذیر خواهد بود. نظر شما چیست؟ شما منتظر ایکس باکس سری ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1234567890

قدرت پردازشی پایین تر؟!

اتفاقا اکس باکس با ۱۲ ترافلاپس قدرت پردازشی بیشتری نسبت به PS5 داره به همراه پهنای باند بهتر رم. اماپلی استیشن ۵ SSD قویتر داره با سرعت کلاک دیوانه وار.
بعلاوه فقط HALO: infinite نیست که تایید شده بازی Seuna’s saga: Hellblade 2 هم تایید شده برای سری اکس.
هفته بعد هم نمایش گیم پلی بازی های تردپارتی برای سری اکس رو داریم.

Farcry

﴿﴿ایکس باکس سری ایکس در نگاه اول خیلی جذاب نبود و جو روانی بازار نیز همراهش نیست اما قدرت پردازشی پایین تر و طراحی نزدیک تر به تولید مایکروسافت که مشکلی هم برای تولید انبوه ندارد می تواند آماده‌تر بودن مایکروسافت نسبت به سونی را نشان دهد﴾﴾ آقا این جمله رو اصلاح کنید. قدرت پایین تر؟؟؟!! جو روانی بازار همراهش نیست؟شما هر سایت گیمی که برید میبینید خیلی ها حتی طرفدار های سونی هم از شروع خیلی خوب مایکروسافت برای نسل ۹ استقبال کردن و از backward compatibility تقریبا تمام بازی های نسل ۸ و ۷ و حتی ۶ ‌و سرویس پرداخت Xbox All Access (خرید ایکس باکس جدید به صورت قسطی در طول ۱۸ ماه بدون هیچ سودی و دریافت ایکس باکس لایو گولد و گیم پس یکساله رایگان) و یا حتی تنها خرید یکباره بازی هایی مثل Cyberpunk 2077 برای نسل ۸ و استفاده از اون بدون هیچ محدودیتی روی ایکس باکس سری ایکس با ارائه یک آپدیت گرافیکی همه و همه در جهت مشتری مداری بوده.درمورد کنسول PS5 هم سونی فعلا چیزی معرفی نکرده که بگیم کدوم طراحی بهتری دارن.درضمن طراحی مکعبی سری ایکس چه ربطی نبود مشکل برای تولید انبوه داره؟ شما برید teardwon اجزای داخلی سری ایکس رو مثلا با ایکس باکس وان ایکس مقایسه کنید ببینید چقدر متفاوته!

Milad7

من با پلی راحت تر هستم 🙂

1234567890

آقای عطایی جدی جدی راستشو بگید واقعا فن بوی بازی در نیاوردند؟

online_wireless

امیدوارم قیمت کنسول های مایکروسافت و سونی مناسب و واقعا خوب باشه، یکی از دلایل برتری کنسول ها نسبت به پی سی قیمتش بوده و باید همین روند حفظ بشه. هرچی رقابت بین کنسول ها تو قدرت سخت افزارشون بیشتر باشه درنهایت به نفع کاربر تموم میشه.

baran

کاربرد کنسول بازی بدون بازی چیه؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)